اخبار, تلفن همراه

اندروید 10 برای گلکسی S9 و S9 پلاس به این زودی ها منتشر نمی شود

اندروید 10 برای گلکسی S9

اندروید 10 برای گلکسی S9 و S9 پلاس که قرار بود در سه ماهه اول سال 2020 عرضه شود، بر اساس آخرین شایعات به تعویق افتاده و تا چند هفته دیگر هم برای گلکسی S9 و S9 پلاس عرضه نخواهد شد.

سامسونگ آن طور که باید و شاید، از تلفن های قدیمی تر پشتیبانی نمی کند ، اما بسیاری از افراد از دیدن به روز رسانی اندروید برای Galaxy S10 و Note 10 قبل از پایان سال 2019 ، خوشحال شدند. این شامل چندین نوع حمل و نقل ویژه ایالات متحده از آخرین مدل های رده بالا این شرکت است ، و به سرعت با گلکسی نوت 9 منتشر شده در سال 2018 در بازارهای “بین المللی” دنبال می شوند.

متأسفانه ، این مرحله از چند هفته پیش به بن‌بست رسیده است ، زیرا هیچ نسخه‌ای که دارای نوت 9 قفل شده در حامل نیست و هیچ دستگاه سری Galaxy S9 به هیچ وجه از آن زمان نتوانسته است به اندروید 10 مجهز شود. اندروید 10 برای گلکسی S9 و S9 + با توجه به نوع پوشش شبکه، در یک مقطع برای ارتقاء سیستم عامل تقریبا همزمان با S10 و Note 10 قرار بود که عرضه شود ، اما افسوس که به نظر می رسد این دو گوشی پریمیوم که از اوایل سال 2018 در انتظار دریافت ایندروید جدید هستند،باید کمی صبر کنند.

اندروید 10 برای گلکسی S9 و S9 پلاس

اندروید 10 برای گلکسی S9
این به روز رسانی حداقل تا ماه مارس ، طبق یک جدول زمانی جدید که توسط سامسونگ با مشتریان آلمانی خود به اشتراک گذاشته شده است، به تعویق خواهد افتاد. بدیهی است این بدان معناست که دارندگان Galaxy S9 و S9 + در مناطق دیگر می توانند هنوز زودتر بروزرسانی را دریافت کنند ، اما به احتمال زیاد نه هفته آینده. از طرف دیگر ، ممکن است بخواهید انتظارات اولیه شرکت برای تحویل ماه آوریل را به خاطر بسپارید ، بنابراین در مقایسه با آن ، بخش آلمان هنوز از برنامه خود جلوتر است.


محصولات مرتبط:


با این حساب در ماه مارس در اکثر کشورهای اروپا اندروید 10 برای گلکسی S9 عرضه خواهد شد، اما هنوز در امریکا و خاور میانه احتمال ارسال این آپدیت وجود ندارد و باید تا سال 99 صبر کنیم.

اندروید 10 برای گلکسی S9

در اخبار دیگر ، به نظر می رسد که گلکسی A50 نیز به جای اردیبهشت ماه در خرداد به اندروید 10 مجهز می شود. هنوز برای یک گوشی میان رده که محبوب بسیار قدرتمندی در سراسر جهان ، از جمله در ایالات متحده است ، بسیار مناسب خواهد بود. در همین حال ، سامسونگ همچنان در تلاش است تا سیستم عامل ماه آوریل را تا آنجا که به Galaxy Tab S6 رده بالا معرفی می کند ، دنباله های Tab S5e و Tab S4 را در ماه ژوئیه ، Tab A 8.0 (2019) در ماه آگوست و یک سه گانه از آن نیز همراه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *