اخبار, تلفن همراه

اندازه واقعی صفحه نمایش گوشی گلکسی اس 11 پلاس سامسونگ مشخص شد

صفحه نمایش گوشی گلکسی اس 11 پلاس

سری گوشی های گلکسی اس 11 سامسونگ یا گلکسی اس 20 شامل گلکسی اس 11 ای 6.2 یا 6.4 اینچی ، گلکسی اس 11 6.5 اینچی و گلکسی اس 11 پلاس 6.9 اینچی خواهد بود. اما باید ببینیم صفحه نمایش ها در واقع چه شکلی هستند. IceUniverse توییتی را منتشر کرده که شامل عکسی از محافظ صفحه نمایش برای هر سه مدل است. با نگاه اجمالی به عکس ، می توان دریافت که گلکسی اس 11 پلاس چقدر بزرگ خواهد بود. همچنین  تصاویر صفحه نمایش گوشی گلکسی اس 11 پلاس نشان می دهد که در هر مدل حاشیه های بالا و پایین چقدر نازک هستند.

هر سه دستگاه توسط پردازنده اسنپدراگون 865 به صورت جهانی پشتیبانی می شوند اما  در اروپا پردازنده Exynos 990 SoC روی گوشی مجهز خواهد بود. این یک تغییر اساسی است از آنچه معمولاً از سامسونگ می بینیم. به طور سنتی ، مدل های Galaxy S از تراشه Qualcomm Snapdragon در ایالات متحده ، چین و ژاپن بهره می برد در حالی که در سایر نقاط دنیا ، این تلفن ها توسط جدیدترین چیپست سامسونگ پشتیبانی می شوند.

اما در سال 2020 اینگونه نیست. در واقع ، در حالی که سامسونگ قرار بود سال آینده تراشه Qualcomm را تولید کند ، اما اکنون به نظر می رسد که TSMC بار دیگر با استفاده از یک فرایند 7nm بهبود یافته ، دوباره چیپست اگزینوس را به عنوان پردازنده اصلی گوشی سری S گلکسی سامسونگ برای این شرکت تولید نماید.


اندازه واقعی صفحه نمایش گوشی گلکسی اس 11 پلاس


می توانیم انتظار داشته باشیم که سنسور 108MP خود سامسونگ در گلکسی اس 11 پلاس به کار گرفته شود. این سنسور با استفاده از 9x پیکسل (به جای 4 برابر بیشتر استفاده شده) ، به ارائه عکس 12 مگاپیکسلی با استفاده از اندازه پیکسل مجازی 2.4 میکرون کمک می کند. با وجود پیکسل های بزرگتر و اطلاعاتی که از سنسور 9x به دست آمده است ، تصاویر دارای جزئیات واضح تر ، بهبود دامنه پویا و رنگهای غنی تر خواهند بود. پردازنده Snapdragon 865 از عکس هایی تا اندازه 200 مگاپیکسل پشتیبانی می کند.

ظاهراً این تصویر صفحه نمایش گوشی گلکسی اس 11 پلاس نشان می دهد.

صفحه نمایش گوشی گلکسی اس 11 پلاس

انتظار داریم گلکسی اس 11 پلاس سامسونگ مجهز به دوربین اولیه 108 مگاپیکسلی ، دوربین تله فوتو ، دوربین فوق العاده و سنسور Time of Flight (ToF) باشد. با استفاده از این داده ها ، می توان اطلاعات عمق دقیق تری را محاسبه کرد که باعث بهبود عملکرد واقعیت افزوده و تاری طبیعی بوکه برای عکس های پرتره شود. همچنین می توان از آن برای تشخیص چهره استفاده کرد.


محصولات مرتبط:


برخی از شایعات در مورد دوربین دوربین گلکسی اس 11 پلاس از ویژگی جدید “Space Zoom” خبر می دهند. تصور می شود زوم دیجیتال 50 برابر ترکیبی و 100 برابر روی لنز پریسکوپی این گوشی قرار بگیرد. این تلفن از فناوری زوم پریسکوپ که برای اولین بار در Huawei P30 Pro دیده می شود ، برای بزرگنمایی نوری 5 برابر استفاده می کند.

طبق کد کشف شده توسط XDA ، کاربران می توانند در گوشی گلکسی S11 پلاس روی تصاویر کوچک سمت چپ ضربه بزنند تا بین لنزهای دوربین جابجا شوند. روی نمادها در سمت راست ضربه بزنید تا به یک صفحه نزدیک روی یک موضوع پرش کنند. هواوی در حال حاضر دارای ویژگی مشابهی به نام “نمایش دوگانه” است. همچنین باید انتظار داشته باشیم که این گوشی ویدئوهای 8K را با سرعت 30 فریم در ثانیه و فیلم 4K HDR با سرعت 120fps شلیک کند.

یکی دیگر از زمینه های بهبود در Galaxy S11 + ، عمر باتری خواهد بود. شایعه شده که این تلفن به یک باتری بزرگ 5000mAh مجهز شده است. در حالی که این همان ظرفیتی است که باتری در آن از Moto G7 Power تغذیه می کند .

بر اساس آخرین گمانه زنی ها ،خانواده گلکسی S11 در تاریخ 18 فوریه در کنار Galaxy Fold 2 رونمایی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *