اخبار, تلفن همراه

ال جی وی 35 تینکیو ؛ (LG V35 ThinQ Signature Edition) با قاب سرامیکی عرضه میشود

ال جی وی 35 تینکیو

کمپانی ال جی از گوشی جدید خود یعنی :ال جی وی 35 تینکیو سیگنیچر ادیشن (LG V35 ThinQ Signature Edition) با قاب پشتی سرامیکی رونمایی کرد. این نسخه منحصر بفرد همراه با هدفون بنگ اند اولافسن و قیمتی بسیار زیاد به فروش خواهد رسید.

در سال گذشته، ال جی گوشی V30 Signature Edition را ارائه کرد و حالا نسخه لوکس ال جی وی 35 تینکیو نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار میگیرد. پنل پشتی این نسخه جدید از سرامیک زیرکونیوم میباشد که خود موجب بالا بردن مقاومت دستگاه در برابر خط و خش است. این گوشی ال جی در دو رنگ سفید و مشکی براق  همراه با هدفون‌های بنگ اند اولافسن عرضه می شود.

ال جی در 3 سال گذشته گوشی هایی بسیار با کیفیت و استثنایی عرضه کرده است. از گوشی سری وی 30 تینکیو تا سری های G6 و G7 ، همه محصولاتی از ال جی هستند که در نوبه خود بسیار درخشان بودند. محصولات تینکیو آن دسته از محصولات ال جی هستند که به گونه ای هوشمند سازی شده اند.

اگر از طراحی بالاردهال جی وی 35 تینکیو (LG V35 ThinQ Signature Edition) بگذریم،مشخصات فنی  این گوشی تفاوتی با نسخه اصلی نداشته و دارای  نمایشگر 6 اینچی “FullVision” اولد با نسبت 18:9 و وضوح +QHD، تراشه اسنپدراگون 845، 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی میباشد. سیستم دوربین دوگانه پشتی از دو سنسور 16 مگاپیکسلی تشکیل شده و یکی از لنزها از نوع فوق عریض است.

با خرید این گوشی ، ال جی سرویس پس از فروش اختصاصی با یک دستیار شخصی‌سازی‌شده و همچنین قاب چرمی بسیار جذاب و پر مخاطب را در اختیار کاربران قرار میدهد که قابلیت ایجاد نوشته در پشت آن وجود دارد.همچنین همانند سال گذشته ،از این اسمارت فون تنها 300 نسخه  به فروش خواهد رسید.

قیمت گوشی ال جی وی 35 تینکیو (LG V35 ThinQ Signature Edition)

مدل هدفون‌های پشت گوشی بنگ اند اولافسن، Beoplay H9i است که به صورت بلوتوثی به دستگاه متصل می‌شود.ارزش آن به تنهایی  500 یورو (584 دلار) است. قیمت زیادی به نظر می رسد اما کیفیت فوق العاده ای از خود به نمایش می گذارند.

اگر خواهان خرید این نسخه لوکس ال جی وی 35 تینکیو هستید هم اکنون پیش‌فروش آن آغاز شده و تا 13 آگوست (22 مرداد) که زمان عرضه رسمی دستگاه است،ادامه دارد.این مدل ویژه 1800 دلار (1500 یورو) به فروش خواهد رسید. نظر شما در مورد این گوشی استثنایی ال جی سری تینکیو چیست؟

 

ال جی وی 35 تینکیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *