اخبار, تلفن همراه

ال جی با گوشی ال جی کی 12 پلاس به دنیای میان رده ها بر می گردد!

ال جی کی 12 پلاس

ال جی قعال تر از همیشه به دنبال عرضه گوشی های جدیدتری در چند شاخه، پرچمدار، میان رده و پایین رده است. ال جی کی 12 پلاس جدیدترین میان رده این شرکت است که در MWC 2019 رونمایی می شود.

ال جی کی 12 پلاس

ال جی هفته گذشته خبرهایی مبنی بر عرضه جدیدترین پرچمدار خود به نام G8 ThinQ با مشخصات فنی عالی و دوربین تشخیص عمق سلفی منتشر کرد. حال به نظر می رسد که یک گوشی دیگر از این شرکت در راه باشد. ال جی کی 12 پلاس گوشی میان رده ال جی خواهد بود که طی هفته آینده در نمایشگاه MWC 2019 معرفی می شود.

ال جی کی 12 پلاس ، یک میان رده با قیمت مناسب

البته این گوشی میان رده اصلا شباهتی به میان رده های شرکت هواوی ندارد. شرکت هواوی با رونمایی از آنر 4 میان رده هایی شبیه به یک پرچمدار را به بازار عرضه می کند و قیمت آن ها را نیز پایین نگه می دارد. اما ال جی بر عکس این قضیه عمل کرده و فقط می خواهد که فروش گوشی های خود را بهبود ببخشید. ال جی کی 12 پلاس یک گوشی میان رده با مشخصات نزدیک به یک پایین رده است. پردازنده هلیو مدیاتک و کیفیت صفحه نمایش HD Plus نشان دهنده این موضوع خواهد بود.

البته از نظر صفحه نمایش ال جی در این گوشی چیزی کم نگذاشته، به علاوه داشتن صفحه نمایش اچ دی پلاس، نسبت اندازه آن را 18 به 9 تعیین کرده و همچنین این که تراکم پیکسلی موجود در صفحه نمایش 280 است. با این اوصاف و اندازه های پیش بینی شده، می توان گفت که صفحه نمایش این گوشی 5.5 اینچی باشد. در کنار این مشخصات می توان یک رم 3 گیگابایتی و همچنین 32 گیگابایت حافظه داخلی را نیز  اضافه کرد. از طرفی این گوشی به سیستم عامل اندروید اوریو 8.1 مجهز خواهد شد.

این گوشی میان رده همچنین از یک دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی و 8 مگاپیکسلی سلفی بهره می برد ، درست همانند سایر گوشی های میان رده بازار در سال 2019، وجود باتری 3000 تا 3500 میلی آمپری نیز در آن ممکن خواهد بود. سال پیش ال جی برای محصول کی 11 پلاس یک حافظه داخلی 32 گیگابایتی در نظر گرفته بود، به نظر می رسد که امسال نیز همین حافظه 32 گیگابایتی روی گوشی قرار گیرد، چرا که یک حافظه 64 گیگابایتی در کنار پردازنده هلیو مدیاتک نمیتواند کار کند و نیاز به پردازنده قوی تر مثل اسنپدراگون سری 7 یا 8 دارد. البته ممکن است یک مدل ارزان تر با نام کی ۱۲ آلفا نیز در خط تولید این سری قرار داشته باشد.

سنسور اثر انگشت بر روی پنل پشتی و قابلیت تشخیص چهره نرم افزاری مبتنی بر اندروید نیز از دیگر قابلیت‌های احتمالی این محصول محسوب می‌شوند.

قیمت احتمالی ال چی کی 12 پلاس نزدیک به 250 دلار تخمین زده می شود، هر چند که هنوز خبری از قیمت اصلی این گوشی به دست نرسیده، اما باید تا برگزاری نمایشگاه MWC 2019 منتظر بمانیم و مشخصات اصلی این گوشی را به صورت کامل و دقیق ببینیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *