اخبار

اسپیکر بلوتوثی با طراحی کلاسیک

اسپیکر بلوتوثی با طراحی کلاسیک

گوش‌دادن به موسیقی از لذت‌های بزرگی محسوب می‌شود که هر فردی به آن نیاز دارد. برای آنکه امکان گوش دادن به موسیقی باکیفیت را داشته‌باشیم، نیاز داریم از دستگاه‌های پخش صدا با کیفیت بالا بهره ببریم. امروزه در بازار اسپیکر‌های فراوانی وجود دارد که سبب بیشتر شدن قدرت صدا می‌شود، اما همه این اسپیکر‌ها صدای شفاف و بدون نقصی را پخش نمی‌کنند. در این توضیحات قصد داریم ویژگی‌های اسپیکر بلوتوثی Music Apollo B6 را شرح دهیم. در صورتی که این محصول توجه شما را به خود جلب کرده‌است، به ادامه توضیحات آن توجه کنید. (اسپیکر بلوتوثی با طراحی کلاسیک)

نگاهی کلی به اسپیکر بلوتوثی Music Apollo B6 Speaker

کمپانی ADVIRE از شرکت‌های چینی است که در زمینه تولید محصولات جانبی گوشی همراه فعالیت می‌کند. این کمپانی در شهر شنزن چین قرار دارد و از ویژگی‌های بارز آن توجه ویژه به کیفیت محصولات خود است. کیفیت بالای محصولات ADVIRE سبب معروفیت این برند در سطح آسیا شده‌است و طرفداران بسیاری در سرتاسر دنیا از تولیدات این کمپانی رضایت دارند.

اسپیکر بلوتوثی Music Apollo B6 مجهز به باتری لیتیومی داخلی است بدین ترتیب کاربر در مدت زمان طولانی امکان استفاده از آن را دارد. این اسپیکر دارای فناوری بلوتوث است با وجود این فناوری کاربر امکان اتصال گوشی هوشمند یا گجت‌های دیگر مجهز به بلوتوث را دارد. لازم به ذکر است که این دستگاه راه‌های ارتباطی دیگری نیز دارد.

ارگونومی و طراحی ظاهری اسپیکر بلوتوثی Music Apollo B6

عکس‌های موجود در سایت نمایانگر زیبایی این اسپیکر است. طرح این محصول مشابه طراحی‌های طبیعی چوب است و همانطور که می‌بینید محصول مورد نظر دو رنگ قهوه‌ای پر‌رنگ و کمرنگ دارد. در بخش بالایی اسپیکر دکمه‌های کنترلی تعبیه شده‌است که در خصوص کنترل صدا و پخش آهنگ از آن استفاده می‌شود. دکمه‌های کنترلی طلایی رنگ هستند. لازم به ذکر است که در قسمت پشتی این محصول درگاه‌های ارتباطی مختلفی برای ارتباط راحت‌تر کاربر با آن تعبیه شده‌است. این اسپیکر ابعاد 7.6*18 سانتی‌متر دارد و وزن آن ۶۰۰ گرم است. ابعاد مناسب و وزن سبک اسپیکر جا‌به‌جایی راحت آن را به ارمغان آورده است. شما به راحتی می‌توانید این اسپیکر زیبا را در کیف خود قرار دهید و هرجا که نیاز داشتید از آن استفاده کنید.

کانکتورهای اسپیکر B6

راه‌های ارتباطی مختلف استفاده از این اسپیکر را برای کاربران راحت‌تر می‌کند. در این اسپیکر جهت استفاده‌ای آسان‌تر انواع کانکتورها تعبیه شده‌است. درگاه‌های اتصال Music Apollo B6 نظیر USB، پورت تایپ‌سی، رم و جک ۳.۵ میلی‌متری است. باید بگوییم علاوه بر این درگاه‌ها با داشتن فناوری بلوتوث امکان اتصال بدون استفاده از کابل نیز برای کاربر فراهم است.

دریافت فرکانس‌های رادیویی

رادیو رسانه‌ای نوستالژی و خاطره‌انگیز است که همچنان طرفداران زیادی دارد. اسپیکر Music Apollo B6 با دو شاخه آنتنی که دارد، فرکانس‌های رادیویی را به راحتی دریافت‌کرده و برای کاربر با کیفیتی مناسب پخش می‌کند. درنتیجه علاوه بر گوش دادن به پلی لیست خود، از نوستالژی خاطره بازی با رادیو نیز لذت خواهید برد.

کیفیت صدای مناسب

کیفیت صدا، از ویژگی‌های مهم یک اسپیکر است؛ چرا که شنیدن صدای نویز‌دار برای کاربر خوشایند نخواهد بود. کمپانی ADVIRE با توجه به این موضوع به کیفیت پخش صدای این اسپیکر دقت فراوانی کرده است. در نهایت باید بگوییم که با افزایش صدا در این اسپیکر شاهد نویز گوش‌خراش نخواهید بود. همچنین شما برای خرید کابل شارژ Micro USB  از این طریق اقدام نمایید.

سخن آخر

اسپیکر Music Apollo B6 با فناوری بلوتوثی که دارد به راحتی به انواع گوشی‌های هوشمند متصل می‌شود و جز این راه ارتباطی، راه‌های دیگری از قبیل اتصال فلش و اتصال از طریق کابل را نیز دارد. این محصول صدای مناسبی را با قدت بالایی پخش می‌کند و با اندازه مناسبی که دارد به راحتی قابلیت جا‌به‌جایی به مکان‌های مختلف را فراهم کرده است. استفاده از این اسپیکر به قدری راحت است که آن را با خود به سفر نیز خواهید برد. موب خرید پیشنهاد می‌کند این محصول مناسب را با ویژگی‌های یکتایی که دارد از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *