اخبار, تلفن همراه

اسمارت فون Honor 9X با خدمات Google Play

اسمارت فون Honor 9X با خدمات Google Play

اسمارت فون Honor 9X ؛ مدل جدید هواوی با خدمات Google Play

اسمارت فون Honor 9X یک گوشی میانرده با یک دوربین جلوی پاپ آپ ، نمایشگر 6.59 اینچی بدون شکاف و سوراخ پانچ و یک HiSilicon Kirin 710F SoC از دیگر ویژگی های این گوشی است. در ادامه بخوانید تا بدانید این آخرین تلفن هوشمند Honor در چه حوزه ای قرار دارد و آیا می تواند اعتبار شرکت را در فروش گوشی های میان رده با قیمت مناسب حفظ کند؟

Honor 9X یک نسخه از دو گوشی است. از یک طرف ، این شرکت مدل HiSilicon Kirin 810 را منتشر کرده است که بدون خدمات Google ارائه می شود. از طرف دیگر ، نسخه Kirin 710F-powered وجود دارد که با سرویس های Google راه اندازی می شود. قیمت هر دو نسخه به طور یکسان است. در اصل ، انتشارHonor 9X در اروپا یک Huawei P Smart Z با نام تجاری دوباره است که ما در اوایل سال جاری آنرا مرور کردیم ، اما با ذخیره سریع تر و سنسور دوربین اصلی بهبود یافته است. اطلاعات بیشتر در مورد F در Kirin 710F بعداً نشان می دهد. ما در زیر Honor 9X و دستگاه هایی را که با آنها مقایسه خواهیم کرد ، در یک مرور کلی  درج کرده ایم.

اسمارت فون Honor 9X با یک دوربین پاپ آپ و یک پشتی پلاستیکی

صفحه نمایش 6.59 اینچی که Honor 9X به آن مجهز است با یک سوراخ پانچ یا شکاف از بین می رود ، که یک تغییر خوشآمدی از دیگر گوشی های میان رده ای است که اخیراً ما آن ها راپوشش داده ایم. Honor با پنهان کردن دوربین جلو در داخل شاسی دستگاه به این نمایشگر قطع شده دست یافته است. هنگامی که می خواهید از یک محفظه موتوری استفاده کنید ، از لبه بالای قاب ظاهر می شود و هنگامی که با گرفتن سلفی از آن استفاده می کنید ، درون شاسی قرار می گیرد. هونر ادعا می کند که این دستگاه از نسبت صفحه نمایش به بدنه 91 درصد برخوردار است که برای یک تلفن هوشمند میان رده بی نظیر است. اندازه گیری های ما گرچه نسبت به ادعای افتخار ، نسبت 84٪ را برمی گرداند. صرف نظر از این ، نسبت صفحه نمایش به بدنه 84٪ بسیار بیشتر از بسیاری دیگر از گوشیهای مدرن میان رده است. طراحی مدرن تا قسمت عقب امتداد یافته است که دارای کمر خمیده ای ظریف است. Honor در حال حاضر این دستگاه را با پنل های پشتی مشکی و Phantom آبی فانتوم ارائه می دهد ، که هر دو در عکس های بازاریابی مانند شیشه هستند. با این حال ، دستگاه مورد بررسی ما به طور قطع دارای پشتی پلاستیکی است و با بازخورد توخالی که تولید می کند ، نسبتاً ارزان است. این دستگاه از یک قاب پلاستیکی نیز برخوردار است ، چیزی که لزوماً از عکس هایی که Honor ارائه کرده نیز نیست.

قابلیت اتصال

128 گیگابایت فضای ذخیره سازی ، جک هدفون و حسگر اثر انگشت ، اما صفحه نمایش همیشه روشن نیست.

Honor از جک 3.5 میلی متری ، حسگر اثر انگشت و 128 گیگابایت فلاش UFS 2.1 برخوردار است. دستگاه از Miracast و USB OTG نیز پشتیبانی می کند. چراغ LED یا صفحه نمایش همیشه روشن وجود ندارد. اگر 128 GB کافی نباشد ، از کارتهای microSD حداکثر 512 گیگابایت نیز پشتیبانی می کند ، همچنین از سیستم فایل exFAT نیز پشتیبانی می کند.

نرم افزار – EMUI 9.1 و تکه های امنیتی منسوخ برای اسمارت فون Honor 9X

Honor 9X با EMUI 9.1 نسخه داخلی Android 9.0 Pie ارسال می شود.  افتخار مجموعه ای از تکه های امنیتی اوت 2019 را هنگام تست در ماه نوامبر به واحد بررسی ما سوق داده بود و آن ها را به یک تماس قدیمی منسوخ تبدیل کرده بود. این دستگاه با خدمات از پیش نصب شده Google ارائه شده است ، به این معنی که مجموعه استاندارد برنامه های Google نیز ظاهر می کند. که شامل چندین برنامه داخلی است.

ارتباطات GPS – GPS و Wi-Fi

Honor 9X حداکثر IEEE 802.11ac را پشتیبانی می کند و می تواند به شبکه های Wi-Fi 2.4 گیگاهرتز یا 5 گیگاهرتز وصل شود. از لحاظ تئوریکی ، دستگاه باید در طول آزمایشات ما سرعت انتقال مناسب و معقولی را به دست آورد ، اما برعکس ، مواردی را نشان داد که جداول مقایسه ما در زیر نشان می دهد. ما Honor 9X را با همان Linksys EA8500 همان طور که با تمام دستگاه های مقایسه خود استفاده می کردیم آزمایش کردیم ، اما فقط می تواند به طور متوسط ​​156 Mb / s در هر دو تست Wi-Fi Client iperf3 Client را اجرا کند. خلاصه این که ، Honor 9X عملکرد Wi-Fi نسبتاً کندی را برای یک تلفن هوشمند 300 یورویی (331 پوند) در سال 2019 منتشر کرده است. این دستگاه از باندهای نسبتاً کمی LTE نیز پشتیبانی می کند. هشت باند استفاده شده برای پوشش LTE در اروپا كافی است ، به خصوص كه از باند به طور فزاینده ای استفاده می شود باند 28. هر چند شما ممكن است برای یافتن شبكه ای در خارج از آن منطقه تلاش كنید.

Honor 9X دو اسلات کارت nanoSIM دارد و از LTE در هر دو پشتیبانی می کند. دومین کارت حافظه سیم کارت آن ترکیبی است ، به این معنی که باید بین عملکرد دو سیم کارت و گسترش کارت microSD سازش کنید. شما نمی توانید دو سیم کارت و یک کارت microSD به طور همزمان درج کنید. تراشه NFC نیز در کنار بلوتوث 4.2 وجود دارد. باید خاطرنشان کنیم که مورد اخیر کمی قدیمی است و سایر دستگاه های میان رده به استاندارد جدیدتر بلوتوث 5.0 رسیده اند.

 

شما می توانید از طریق این لینک همه محصولات Honor 9X را مشاهده نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *