اخبار, تلفن همراه

از گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون 3 چه می دانیم

ایسوس راگ فون 3

مشخصات فنی گوشی ایسوس راگ فون  3 به همراه قیمت ، سخت افزار، دوربین ، پردازنده ، تاریخ عرضه و رونمایی و خلاصه هر آن چیزی که در مورد گوشی جدید گیمینگ ایسوس راگ فون 3 می دانیم را در این مطلب بررسی کرده ایم

ما قبلاً تصاویر و ویدئویی منتشر شده از ROG Phone 3 را در تاریخ 22 ژوئیه دیده ایم ، اما تصویر جدیدی که توسط leakter معتبر Evan Blass به اشتراک گذاشته شده است ، به ما واضح ترین نگاه ما را به گوشی هوشمند بازی آینده ارائه می دهد.

تصویری که توسط Blass به اشتراک گذاشته شده است ، نشت های قبلی را تأیید می کند و می بینید که ROG Phone 3 مانند صفحه نمایش قبلی خود ، ROG Phone 2 خواهد بود.این گوشی گیمینگ البته دارای صفحه نمایش بی نظیری است. اما دکمه های استریو نیز به همان صورت باقی می مانند ، اما بلندگو استریو دیگر به صورت قبل نخواهند بود و تغییر شکل داده اند.

ایسوس راگ فون 3

قسمت پشتی ROG Phone 3 دارای یک آرم ROG درخشان مانند ROG Phone 2 با متن “Republic Of Gamers” است که در زیر آن قرار دارد ، اما گرافیک ها اکنون تغییر کرده اند و به همین ترتیب تعداد دوربین هایی نیز که در این گوشی وجود دارد تغییر کرده ، گوشی ایسوس راگ فون 3 دارای یک دوربین سه گانه است. راه اندازی در پشت ، که طبق TENAA شامل یک لنز 64MP و یک واحد 13MP است.

سایر مشخصات فنی گوشی ایسوس راگ فون 3

تأیید شده است که ROG Phone 3 دارای پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس است که آن را به اولین گوشی هوشمند مجهز شده به این پردازنده تبدیل خواهد کرد. البته اگر به خاطر داشته باشید گوشی ایسوس راگ فون 2 نیز اولین گوشی بود که به پردازنده نسل پلاس اسنپدراگون 855 مجهز شد و مشخصات فاش شده توسط مراجع مختلف صدور گواهی شامل نمایشگر 6.59 اینچی FullHD + AMOLED با یک اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر ، اندروید 10 ، حداکثر 12 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه و حالت 5G نیز هست.

ایسوس راگ فون 3

ROG Phone 3 باتری 6،000 میلی آمپر ساعتی را بسته می کند که احتمالاً از طریق پورت USB-C نیرو را جذب می کند اما قدرت شارژ آن هنوز مشخص نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *