اخبار, تلفن همراه

احتمالا قیمت گوشی گلکسی نوت 20 به طرز خیره کننده ای پایین باشد

قیمت گلکسی نوت 20

تا چند روز پیش ، ما انتظار داشتیم که دو نسخه سامسونگ گلکسی نوت 20 به صورت نجومی قیمت گذاری شود. دیروز گزارش شد که تحلیلگران معتقدند این شرکت ممکن است قیمت را برای تقویت تقاضا کاهش دهد. و اکنون ، یکی دیگر از مراکز فروش کره جنوبی نیز همین ادعا را دارد.

این نشریه ادعا می کند که صفحه نمایش گلکسی نوت 20 نسبت به سری Galaxy Note 10 مقرون به صرفه تر خواهد بود. گلکسی نوت 10 استاندارد در حدود 1،25 میلیون دلار کره ای و یا 1040 دلار در کره جنوبی راه اندازی شد. انتظار می رود که جانشین آن ، Galaxy Note 20 ، قیمت اولیه 1.2 میلیون یا 999 دلار داشته باشد.

قیمت گلکسی نوت 20

گلکسی نوت 10 پلاس در زمان عرضه ، 1.5 میلیون برنده یا نزدیک به 1،249 دلار قیمت داشت. گلکسی نوت 20 اولترا با قیمت 1.45 میلیون برنده یا حدود 1،207 دلار اندکی ارزان تر است.

ظاهرا سامسونگ تصمیم گرفته است تا قیمت گلکسی نوت 20 را کاهش دهد تا فروش خود را در حین همه گیر ادامه دهد ، که در حال حاضر در سری Galaxy S20 خراب است. و از آنجا که سازندگان تلفن های مختلف به احتمال زیاد پرچمداران خود را در نیمه دوم سال منتشر می کنند ، مطمئنا سامسونگ نمی خواهد محصول مارکی آن از نظر قیمت دارای ضرر باشد.

اعطا می شود ، کاهش 50،000 برنده یا 42 دلار باعث ایجاد اختلاف در جهان نمی شود ، این هنوز یک گام در جهت درست است. و پایین آمدن قیمت ظریف بهتر از افزایش است ، چیزی که توسط یک ناشر اعلام شد.

اگرچه قیمت های درز شده برای کره جنوبی منظور شده است ، اگر قصد افزایش تقاضا را داشته باشیم ، می توان انتظار داشت که قیمت های مشابه در جاهای دیگر کاهش یابد.

قیمت گلکسی نوت 20

آیا قیمت گلکسی نوت 20 می تواند به 900 دلار برسد؟

اگر تبدیل مستقیم ارز را انجام می دهید ، نوت 10 باید در ایالات متحده آمریکا با قیمت 1.040 دلار قیمت گذاری شود. با این حال ، بدین ترتیب OEM ها کار نمی کنند و در عوض آنها فاکتورهای دیگری را نیز در نظر می گیرند. نوت 10 در واقع با 949 دلار معرفی شده است و بنابراین ، کاملاً ممکن است که در واقع گلکسی نوت 20 به کمتر از این کشور برسد.

به همان اندازه که به نظر می رسد این شایعات بسیار قوی هستند و احتمال پایین بودن قیمت نوت 20 سامسونگ بسیار زیادتر از چیزی است که تصور می شود.

ظاهرا سامسونگ در حال بررسی مجدد سفارشات کامپوننت برای گلکسی نوت 20 است که باز هم نشان می دهد که علی رغم مشخصات به ظاهر امیدوار کننده ، چابول انتظار تقاضا را دارد. در ماه آوریل شنیدیم که تولید کننده در پاسخ به کاهش تقاضا ، تولید تلفن خود را بیش از نیمی کاهش داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *