اخبار, تلفن همراه

آیفون XI و XI max از دوربین های فوق قدرتمند بهره خواهند برد

آیفون XI و XI max

به نظر می رسد طبق تحلیل های کارشناسان، دوربین گوشی آیفون XI و آیفون XI max بسیار قدرتمند خواهد بود و از امکانات فراوانی نیز بهره می برد. در ادامه مشخصات فاش شده از این گوشی ها و دوربین های آن را بررسی خواهیم کرد.

آیفون XI و XI max

مین چی کو ، تحلیلگر ارشد اپل ، به تازگی تحقیقاتی را در مورد دوربین گوشی های جدید اپل یعنی XI و آیفون XI max مورد بررسی قرار داده که مشخص می کند تولید کنندگان قطعات دوربین این گوشی ها، نوید یک لنز فوق قدرتمند و حتی عاملی برای فروش فوق العاده این محصولات می دهد. شاید دوربین XI و Xi max را بتوان بهترین دوربین های موجود فعلی حال دنیای دیجیتال نام برد.

مشخصات گوشی های آیفون XI و XI max

سه مدل گوشی که امسال توسط اپل رونمایی می شوند، XI ، XI max و آیفون XIR نام دارند که به ترتیب دارای صفحه نمایش های 5.8 اینچی، 65 اینچی  6.1 اینچی مجهز خواهند شد. دقیقا همانند سال گذشته نمایشگر XIR ال سی دی است و آن دو نوع دیگر نمایشگر اولد دارند. از طرفی آن طور که مشخص شده، مدل قدرتمند تر یعنی آیفون XI max به یک دوبین سه گانه فوق قدرتمند مجهز می شود که لنز سوم موجود یک سنسور اولترا واید 12 مگاپیکسلی است.

هرچند که هنوز به طور قطعی مشخص نشده، اما به نظر می رسد این تنها XI max باشد که به دوربین سه گانه مجهز می شود و دو مدل دیگر از دوربین های دوگانه اما پرقدرت بهره خواهند برد. از سوی دیگر دوربین سلفی هر سه گوشی یک لنز 12 مگاپیکسلی با مشخصات نرم افزاری عالی است.

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که برای کمتر آشکار شدن لنزهای دوربین، آیفون جدید از یک لنز فوق عریض پشتی و یک لنز در جلو استفاده می‌کند که از تکنولوژی پوشش آیینه‌ای مشکی رنگ بهره خواهند برد. ما پیشتر در مورد این موضوع صحبت کرده بودیم و اپل اولین شرکتی نخواهد بود که از این فناوری استفاده می‌کند، اما این اتفاق برای نخستین بار در یک گوشی آیفون رخ خواهد داد.

گوشی های XI ، XI max و آیفون XIR حدود 4 ماه دیگر ، طبق اتفاقات سال گذشته، در شهریورماه سال 98 رونمایی خواهند شد، به نظر نمی رسد که سری جدید گوشی های آیفون اپل قیمتی کمتر از 1600 دلار داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *