اخبار, تلفن همراه

آیفون 11 اپل با دوربین سه گانه و چینش 5 تایی معرفی می شود

آیفون 11 اپل

آیفون 11 اپل با دوربین سه گانه و چینش 5 تایی معرفی می شود. اپل قصد دارد تا گوشی پرچمدار بعدی خود را با امکانات فراوان، سخت افزار قدرتمند، سریع و بسیار زیبا به بازار عرضه کند. با موب خرید همراه باشید.

آیفون 11 اپل

سری نهایی گوشی های پرچمدار اپل در شهریور ماه سال 97 رونمایی شدند. سه سری استثنایی به نام های آیفون XS ، آیفون XR و آیفون XS max. هر سخ مدل در نوع خود گوشی های بسیار پرفروشی از آب درامدند و امسال سالی پر رونق تر از گذشته برای اپل بود. حال اپل قصد دارد تا سری چدید گوشی پرچمدار خود یعنی آیفون 11 را با امکانات خیره کننده تر از هر گوشی دیگر موجود به بازار برساند. گزارشی جدید در همین رابطه به دست رسیده است.

یکی از منابع خبری نزدیک به وال استریت ژورنال، اعلام کرد که آیفون 11 اپل ، گوشی هوشمند با دوربین 3 گانه و چینش 5 وجهی خواهد بود. سال 2018 ، بهترین گوشی آیفون دارای دوربین 2 گانه بود. این گزارش نشان می‌دهد جانشین آیفون ایکس آر، صفحه نمایش ال سی دی Liquid Retina را حفظ خواهد کرد و شرکت اپل در سال 2020 میلادی به سراغ استفاده از صفحه نمایش اولد (OLED) خواهد رفت.

سال 2019 میلادی نیز باید شاهد عرضه چند مدل مختلف از آیفون 11 اپل باشیم که یکی از آن ها به طور قطع آیفون 11 Max خواهد بود، در اصل همین گوشی به دوربین سه گانه مجهز می شود از طرفی به نظر می رسد که مدل پیشرفته تر آیفون اپل، همین آیفون 11 Max باشد.

آن دسته از طرفداران اپل که امسال محصولات جدید این شرکت را خریداری کرده اند، اکثرا به کیفیت منحصر به فرد دوربین های هر سه مدل گوشی، اعتقاد دارند. امسال اپل سعی کرد که گوشی هایی بهتر ، هر چند با قیمت بیشتر از آیفون 8 و 8 پلاس سال گذشته، و با مشخصات فنی استثنایی روانه بازار کند. هنوز هم پس از گذشت 4 ماه از عرضه این گوشی ها، فروش آن ها افت محسوسی نداشته و همچنان با کیفیت به کار خود در بازار جهانی ادامه می دهند.

همانطور که شرکت اپل تصمیم به راه اندازی نسخه جدید آیفون 11 گرفته است ، شایعات زیادی پیرامون آن نیز شنیده می شود. به طور مثال باید به طور حتم شاهد دوربین هایی با تکنولوژی اولترا واید روی این گوشی باشیم از طرفی همانند هواوی میت 20 ، آیفون 11 اپل دارای دوربینی با حالت شب یا Night mode نیز خواهد بود.

زمان رونمایی از گوشی آیفون 11 اپل احتمالا مرداد یا شهریور 98 خواهد بود. البته اگر شرکت های سازنده گوشی های پرچمدار مثل سامسونگ و هواوی، مدل های گلکسی S10 و هواوی پی 30 را زودتر از موعد مربوطه عرضه نکنند. باید منتظر بمانیم و خبرهای بیشتری از آیفون 11 اپل را دنبال کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *