اخبار, تلفن همراه

آیفون 11 اس ، سری جدید آیفون در سال 2020 به اینترنت 5G مجهز می شود

آیفون 11 اس

آیفون 11 اس سری جدید آیفون در سال 2020 میلادی خواهد بود که در هر سه مدل به اینترنت 5G مجهز می شود. این امر باعث خواهد شد تا بسیاری از کاربران اپل برای دستیابی به اینترنت 5G گوشی های سری آیفون 6 تا سری آیفون 11 پرو خود را به فروش برسانند و سیل عظیمی به دنبال خرید آیفون 11 اس به وجود بیاید.

بر اساس آخرین گزارش ها اپل قصد دارد تا سری جدید گوشی های پرچم دار سال 2020 خود را با نام آیفون 11 اس روانه بازار کند. هر سه مدل گوشی آیفون 11 اس به اینترنت 5G مجهز می شوند بنابر این باید انتظار داشته باشیم که در ابتدای عرضه فروشی بین 100 تا 150 میلیون دستگاه از هر سه محصول را ببینیم.

احتمال دارد که بیش از 20 درصد کاربران اپل به طور مستقیم گوشی جدید آیفون 11 اس را خریداری و جایگزین گوشی قبلی خود کنند.

پیش از این کاربران اپل در زمان آیفون ۶ و آیفون ۶ اس یک مهاجرت عظیم مشابه را رقم زده بودند. در جولای سال جاری میلادی اپل به طور رسمی اعلام کرد که تولید آیفون‌های سری ۶ متوقف شده است و در بازارهای جهانی مجموع فروش این دیوایس موفق از ۲۵۰ میلیون واحد عبور کرده است؛

جالب است بدانید که این فروش بالاترین رقم در میان تمام نسل های آیفون تا به الان محسوب می‌شود.

آیفون 11 اس

تحلیلگران این آژانس خبری معتقدند که آیفون ۱۱ اس نیز می‌تواند اتفاق مشابهی را رقم بزند و با پشتیبانی از اینترنت ۵ جی، بسیاری از کاربران اکوسیستم اپل را مجبور یا بهتر است بگوییم ترغیب خواهد کرد که به این نسل جدید مهاجرت کنند.

آیفون 11S، آیفون 11S پرو و آیفون 11S پرو مکس محصولاتی هستند که هر سه به اینترنت ۵ جی مجهز می‌شوند و از سال ۲۰۲۰ قرار است کاربران اپل را به جدیدترین نسل از اینترنت موبایل مجهز کنند.

مشخصات فنی گوشی آیفون 11 اس

سه مدل از گوشی آیفون 11 اس عرضه می شود که به صفحه نمایش های 5.4 ، 6.1 و 6.7 اینچ مجهز می شوند. هر سه صفحه نمایش OLED هستند و با همکاری شرکت های سامسونگ و ال جی این صفحه ها ساخته خواهند شد. بنابراین باید منتظر نمایشگرهای بسیار حرفه ای و البته با اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش برای گوشی جدید آیفون 2020 باشیم.


محصولات مرتبط:


همچنین علاوه بر این محصولات پیش از این نیز گزارشی از سوی Guo Minghao منتشر شده بود که بیان می‌کرد آیفون اس ای ۲ در اوایل سال ۲۰۲۰ به همراه ۳ گیگابایت حافظه رم و ماژول تشخیص فشار 3D Touch روانه بازار خواهد شد.

قیمت این گوشی از ۳۹۹ دلار آغاز می‌شود و احتمالا به عنوان جایگزینی برای کاربرانی که به دنبال آیفون ۶ یا آیفون ۶ اس هستند محسوب خواهد شد. بنابراین اپل می تواند تنها در عرض 6 ماه چند صد میلیون دستگاه آیفون جدید را با قیمت بالا به فروش برساند و احتمالا سال 2020 پر فروش ترین سال برای شرکت اپل خواهد بود.

کاربران آیفون ۷ یا آیفون ۸ نیز منطقی‌تر است که تا زمان عرضه‌ی پرچمداران سری 11S منتظر بمانند تا از امکانات اینترنت 5G نیز بهره‌مند شوند. تا شهریور سال 99 احتمالا دکل های مخابراتی 5G نسبت به سال 2019 ، حدود 65 درصد رشد خواهند داشت و پس از کشور های کره، آمریکا، چین، آلمان، انگلستان، روسیه ، کانادا ، فرانسه و استرالیا، نوبت به کشورهای خاورمیانه برای دسترسی به فناوری اینترنت 5G نیز برسد و کاربران بتوانند از گوشی های 5G در کشور ایران نیز استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *