اخبار, تلفن همراه

آیا واقعا Samsung Galaxy A70 ضد آب است؟!

آیا واقعا Samsung Galaxy A70 ضد آب است؟!

آیا طبق اظهارات، Samsung Galaxy A70 واقعا ضد آب می باشد؟!

سامسونگ پس از راه اندازی موفقیت آمیز گلکسی A30 و A50 ، گوشی هوشمند دیگری را در سری A خود عرضه می کند. Samsung Galaxy A70 در مارس 2019 به بازار عرضه شد. این گوشی دارای ویژگی های امیدوار کننده و مشخصات فوق العاده ای است. از آنجایی که سامسونگ A30 و A50 ضد آب نبودند ، بسیاری از مشتری ها با سردرگمی مواجه می شوند سامسونگ جدید Galaxy A70 یک دستگاه ضد آب است یا نه؟؟؟  اما نگران نباشید ، زیرا حقیقت را در تست ضد آب سامسونگ گلکسی A70 خود خواهیم فهمید.
آیا واقعا Samsung Galaxy A70 ضد آب است؟!

آیا واقعا Samsung Galaxy A70 ضد آب است؟!

سامسونگ امتیاز IP68 ضد آب را در بسیاری از دستگاه های پرچمدار خود مانند سامسونگ Galaxy S8 و Galaxy S9 ارائه داده است. با این حال ، گلکسی A70 جدید سامسونگ یک گوشی هوشمند میان رده با قیمت 29،880 INR است. این بدان معنی است که ممکن است دستگاه ضد آب و ضد گرد و غبار باشد. پس از انجام آزمایش ضد آب سامسونگ گلکسی A70 ، ما با اطمینان می دانیم
تقاضا برای تلفن هوشمند ضد آب روز به روز در حال افزایش است. به دلیل محبوبیت عکاسی در زیر آب ، سلفی شنا در استخر ، بسیاری از مشتریان مایل به خرید یک تلفن هوشمند ضد آب نیز هستند. تلفن هوشمند ضد آب نوعی گوشی هوشمند است که می تواند در برابر هرگونه آسیب احتمالی در برابر آب مقاومت کند. ممکن است برخی از دستگاه ها را دیده باشید که هنگام تماس با آب بلافاصله آسیب می بینند. این اصلاً در مورد تلفن های هوشمند ضد آب صحیح نیست.

تست ضد آب سامسونگ گلکسی A70:

از آنجا که هیچ رده بندی رسمی IP67 / 68 برای دستگاه وجود ندارد ، ما باید یک آزمایش ضد آب Galaxy A70 را به تنهایی انجام دهیم. در آزمایش ضد آب ما دستگاه را به مدت 30 ثانیه زیر آب فرو می کنیم. بعد از آن دستگاه را برای هرگونه ناهنجاری مانند لرزش صفحه ، مه دوربین و غیره مشاهده خواهیم کرد.

نتیجه گیری کلی

پس از انجام آزمایش ضد آب سامسونگ گلکسی A70 ، به این نتیجه رسیدیم که دستگاه تا حدی از اسپری ضد آب برخوردار است. با این حال ، این دستگاه ضد آب نیست زیرا بلندگو و صفحه نمایش پس از غوطه ور شدن دستگاه در آب به درستی کار نمی کنند.

6 دیدگاه در “آیا واقعا Samsung Galaxy A70 ضد آب است؟!

  1. سلام گفت:

    سلام گوشی من هم افتاد تو آب الان تاچش کار نمیکنه چ کنم؟ کسی تجربه ایی داره؟

    1. Ali گفت:

      سلام .داداش اگه هنوز تاچت کار نمیکنه معلومه خراب شده و تو هنوز بعد سه سال درستش نکردی

  2. شهروند گفت:

    با سلام
    فرمایش شما درسته من گوشیمو بردم زیر شیر آب چون کثیف بود و درجا گوشی سوخت و آسیب دید

    1. امیرمحمد گفت:

      سلام شما باید با دستمال کاغذی و ….. تمیز می کردید.

  3. مهدی باقری گفت:

    من یه s8 دارم هر وقت کثیفه حمومش میکنمضد اب بودنم خوبه بخدا

  4. Ali گفت:

    من تا خریدم شبش افتاد تو روشوئی و فرداش صفحش رفت . از رو عادت اس هفت که داشتم زیاد به خشک کردنش توجه نکردم فرداش فروختمش و با پولش یه بنز اس کلاس خریدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *