اخبار, تلفن همراه

آیا برای گوشی هوشمند خود واقعا به محافظ صفحه Screen نیاز دارید؟!

آیا برای گوشی هوشمند خود واقعا به محافظ صفحه Screen نیاز دارید؟!

برای اسمارت فون خود به یک محافظ صفحه Screen  نیاز دارید؟

“محافظ صفحه محافظ صفحه Screen اولین خط دفاعی برای دستگاه شما است.” بنابراین ، اگر همه شما قصد دارید یک محافظ کارآمد برای دستگاه iOS خود (یا هر مورد دیگر) خریداری کنید و با ایده انتخاب یکی از آنها دست به دست شوید. بین محافظ صفحه نمایش مایع و شیشه مدافع ، این مقاله به شما در انتخاب گزینه بهتر – بر حسب نیازهای خاص شما کمک می کند.در این مورد شکی نیست که تلفن های هوشمند گران قیمت هستند و زندگی بدون آن دشوار است ما از آن ها در همه جا و در هر شرایطی استفاده می کنیم و خطر افتادن آن را افزایش می دهیم .با گذشت سالها ، اندازه صفحه نمایش به طور پیوسته در حال افزایش است و خطر ابتلا به صفحه نمایش شکسته را بیشتر می کند. در عین حال تلفن های هوشمند با قیمت نسبتاً بالایی فروخته می شوند ، به این معنی که می توان در نهایت صدها دلار برای تلفن هوشمند یا تبلت خرج کرد و در نهایت با صفحه خراشیده و یا حتی بدتر از آن روبرو شد؟ برای جلوگیری از این ،محافظ صفحه نمایش تقریباً هر تلفن هوشمند و تبلت موجود در بازار را در اختیار شما قرار می دهد. بسیاری از مردم تصمیم گرفته اند محافظ صفحه نمایش را برای محافظت از تلفن هوشمند خود خریداری کنند ، که ما معتقدیم ایده خوبی است  و در اینجا دلیل آن را ذکر می کنیم.

محافظ صفحه محافظ صفحه Screen چیست؟

محافظ صفحه Screen قطعه ای از شیشه خاص است که برای قرار دادن کامل دستگاه ها ساخته شده است این صفحه روی صفحه اصلی قرار می گیرد ، اغلب به سختی قابل مشاهده است و به جای خود صفحه نمایش تلفن ، شوک و خراش را  جذب می کند  .درصورت شکستن ، حذف محافظ صفحه در مقایسه با تعویض صفحه تلفن راحت تر است.  محافظ صفحه نمایش در هر شکل و اندازه ارائه می شود. بعضی از آن ها از یک لایه نازک از پلاستیک یا فویل ساخته شده اند ، در حالی که برخی دیگرازجملهpanzer glassاز شیشه واقعی ساخته شده اند که یک روند خاصیت مرطوب کننده را پشت سر گذاشته و باعث تقویت شیشه می شود .برخی از تولیدکنندگان محافظ صفحه نمایش عمومی را ایجاد می کنند ، به گونه ای که مطابق شکل دقیق دستگاه تنظیم نشده است ، در حالی که برخی دیگر چندین مدل را برای همان مدل تلفن یا رایانه لوحی تولید می کنند به عنوان مثال مدل های استاندارد Fit ، Edge-to-Edge و Curved Edge از یک تناسب کامل اطمینان حاصل کنید .برای اعمال یک محافظ صفحه نمایش ، معمولاً دستگاه خود را با یک دستمال مرطوب و یک پارچه به نوعی تمیز می کنیدو سپس محافظ صفحه را به تلفن هوشمند یا رایانه لوحی وصل کنید. باید محافظ صفحه به طور صحیح مستقر شود ، بنابراین متناسب با دستگاه است ، و شما باید اطمینان حاصل کنید که هیچ ناخالصی در صفحه وجود ندارد ، زیرا باعث ایجاد حباب های هوا در زیر محافظ می شود. معمولاً می توان آن را جدا کرد و دوباره وصل کرد .نتیجه نهایی دستگاهی با محافظ صفحه نمایش شیشه ای است که ضمن حفظ کلیه کارکردها ، از محافظت از دستگاه اطمینان می دهد و باعث می شود در صورت نیاز به صرف هزینه و وقت و هزینه در تعمیر صفحه نمایش شکسته ، از دستگاه محافظت کنید .یک محافظ صفحه نمایش دستگاه شما را از همه چیز محافظت نمی کند واما این لایه ای از محافظت را برای گوشی شما به همراه خواهد داشت ، که به نوبه خود به جلوگیری از تعمیرات پرهزینه صفحه و صفحه لمسی خراشیده کمک می کند. از این گذشته ، جایگزین کردن محافظ صفحه نمایش در مقایسه با صفحه نمایش ساده تر (و ارزان تر) است ، بنابراین ما مطمئناً به شما توصیه می کنیم تا از بهترین محافظ صفحه استفاده کنید.

گلس شیشه ای Tempered Glass

در حال حاضر محافظ صفحه نمایش Tempered Glass بیشترین محافظت را در بازار ارائه می دهد.  محافظ صفحه نمایش با کیفیت بالا چند لایه خواهد بود. از جمله سیلیکون جاذب شوک. این نمایشگر بسیار واضح تر و ضد انعکاس دهنده و کاهش تابش نور را ارائه می دهد بهترین محافظ صفحه نمایش درجه حرارت دارای درجه سختی 8 H تا 9H است که بدان معنی است که آن ها به اندازه کافی برای مقاومت در برابر خراش سخت هستند.آن ها هم چنین از هرگونه قطره و برآمدگی محافظت می کنند ، در حالی که احتمال وجود دارد که حتی اگر گلس شیشه ای شما شکسته شود ، صفحه گوشی شما آسیب دیده باقی نمی ماند. نکته مهمی که باید در مورد آن به خاطر داشته باشید این است که بررسی کنید که آیا گوشی شما با محافظ صفحه سازگار است ، زیرا ممکن است باعث شود تا در لبه ها بلند شود. این گزینه گران ترین است و ممکن است برخی از مارکها حتی در حدود 50.00 پوند هزینه کنند ، اما این چیزی در مقایسه با تعویض صفحه نمایش در برخی از مدل های پرچم دار نیست. گلس شیشه ای با استفاده از روشهای کنترل شده شیمیایی و حرارتی کنترل می شود تا استحکام آن افزایش یابد. ابتدا شیشه با کمک دمنده ها گرم می شود. یک سطح خیلی سریع تر خنک می شود و در نتیجه آن را در فشرده سازی قرار می دهد و سطح دیگر در تنش قرار می گیرد. این تفاوت باعث می شود شیشه 5 تا 10 برابر قوی تر از اولین باشد. بزرگ ترین دلیل انتخاب گلس شیشه ای، به دلیل ماندگاری بیشتر آن است. بیشتر این ها 2.5D سخت شده و نیازی نیست که نگران نمایش صفحه خود با کلید یا سکه های موجود در جیب خود باشید. شیشه خو نیز می تواند در برابر خراش از جسم تیز مقاومت می کند و حتی می تواند شوک را در مواقعی که تلفن خود را رها می کنید  جذب کند ، بنابراین از صفحه نمایش شما محافظت می کند. با ریزش شدید تر ، شیشه های خسته به قطعات کوچک خرد می شوند اما نمایشگر شما دست نخورده باقی می ماند. یکی از مهم ترین معایب استفاده از این گلس ها این است که نسبت به گلس های پلاستیکی و نانو ضخامت بیشتری داشته بنابرین بر ظاهر گوشی شما تاثیر منفی خواهد داشت. مشکل دیگر در رابطه با نصب آنها است. برای مثال برندهایی مثل شیائومی که از صفحه نمایش هایی با لبه های منحنی استفاده می کند در نصب این نوع گلس ها با مشکلاتی مواجه می شود چرا که این نوع گلس ها به خوبی نمی توانند لبه های گرد این نوع صفحه نمایش ها را پوشش دهند.

محافظ صفحه Screen پوشش منحنی

گلس فول منحنی دارای شفافیت و وضوح بسیار بالا می باشد و نیز همچنین با گذشت زمان کدر نخواهد شد و کیفیتش تغییر نمی کند.قسمت های رنگی این محافظ صفحه دارای انحنای 2.5D و انعطاف پذیر می باشد، که باعث می شود گلس به خوبی بر روی گوشی نشسته و از ورود هر گونه گرد و غبار به زیر آن جلوگیری شود.این گلس محافظی شفاف است که به خوبی شفافیت نمایشگر را بر می گرداند.برچسب فول منحنی گوشی ، دارای برش دقیق و ظریف در قسمت بالایی که مربوط به دوربین جلو و سنسور ها می باشد.

محافظ صفحه نمایش شیشه ای 3D با پوشش کامل

خریداران در سراسر جهان هم اکنون به دنبال خرید محافظ صفحه Screen شیشه ای سه بعدی هستند و بازار عمده فروشی چین پاسخگوی تقاضای خریداران است. وقتی در مورد محافظ صفحه نمایش شیشه ای با کیفیت سه بعدی صحبت می کنیم ، در واقع ما به یک لیوان بزرگ تر خمیده مراجعه می کنیم.  یک صفحه نمایش شیشه ای سه بعدی معمولاً به یک منطقه بزرگ تر منحنی شیشه (تمام صفحه) مانند سری Galaxy سامسونگ اشاره دارد. این نه تنها برای سطح شیشه بلکه برای صفحه نمایش مونتاژ و صفحه نمایش الکترونیکی نیز وجود دارد ، که در مقایسه با صفحه نمایش شیشه ای 2.5D  تفاوت قابل ملاحظه ای دارد. به عنوان مثال: سری LG G Flex و Galaxy Note Edge و Galaxy S9 Edge سامسونگ ، در این مدل ها نه تنها برای سطح شیشه ای از طراحی منحنی استفاده می کنند بلکه برای صفحه نمایش مونتاژ و نمایشگر الکترونیکی نیز وجود دارد که در اصل با مقایسه صفحه نمایش شیشه ای 2.5 دی تفاوت دارد. علاوه بر این ، محافظ صفحه Screen شیشه ای سه بعدی حساسیت بیشتری به لمس ها و وضوح بهتری بدون لرزش ارائه می دهند.

در اینجا ویژگی هایی را که می توانید از یک محافظ صفحه نمایش شیشه ای 3D انتظار داشته باشید ، ارائه می دهد

محافظت از صفحه نمایش کامل – لبه گرد با برش سه بعدی باعث می شود این محافظ صفحه نمایش محافظت کامل از پوشش را ارائه دهد

وضوح بالا- فوق العاده واضح به طور کلی ضخامت 0.33 / 0.26 mm را بدست می آورید که حساسیت صفحه نمایش لمسی اصلی را تضمین می کند.  این ویژگی همچنین به حفظ نسبت شفافیت 99٪ کمک می کند که امکان مشاهده بهینه و طبیعی را فراهم می کند به طور کلی ، محافظ صفحه نمایش شیشه ای با کیفیت خوب از شیشه آلومینوسیلیکات ساخته شده است ، که همان کیفیت با کیفیت شیشه کورنینگ است اما دارای کارایی بالاتر است. این فیلم همچنین با فیلم ضد آب با چسب ضد گرد و غبار تهیه شده است که از شایع ترین نقص مانند نقطه گرد و غبار و خرد شدن مرز جلوگیری می کند.

Edge to Edge – لبه خمیده به پایین لاغر می شود ، و تناسب اندام بیشتری برای هر تلفن شما در اختیار شماست.

ضد خش با سختی 9H – مدت زمان خنک شدن را تا 4 ساعت افزایش دهید. اثر ضد خراش بهتر از قبل. با پردازش ویژه فولادی ، مدت زمان تحمل بیش از 4 ساعت ، سختی آن تا 9H است که می تواند نیروی ضربه را به راحتی بکشد و صفحه را از خراش اشیاء تیز ، خراش ، سایش ، انفجار محافظت کند.

لمس بسیار حساس سطح محافظ صفحه نمایش شیشه ای با استفاده از شیمیایی ویژه با پوشش نانو همراه است ، بنابراین محافظ هیچ تاثیری روی حساسیت لمسی روی صفحه نمایش و واکنش زیاد ندارد. نصب آسان محافظ صفحه نمایش شیشه ای خمیده 3D با دمای تشکیل پایدار گرم می شوند و سپس به شکل متقارن فشرده می شوند. در این فرایند ، شیشه به صورت یکجا در چندین جهت شکل داده می شود و به آن فرم خمیده خود می دهد تا بتواند صفحه های چهار طرف خمیده گوشی های مختلف مانند سامسونگ ، آیفون و غیره را در خود جای دهد.

فن آوری اچ سازگاری اچینگ ، کیفیت بهتری نسبت به فناوری خمشی گرم. شما می توانید از محافظ صفحه نمایش شیشه ای خمیده کاملاً شفاف و بدون حباب در حین نصب استفاده کنید. 3D شفاف رنگ های طبیعی را با بهترین محافظت بازگرداند. تابش خیره کننده را حتی در نور مستقیم از بین می برد و تابش در صفحه شما را کاهش می دهد.

فرایند خمیدگی سرد – روند خمیدگی سرد در لبه می تواند لبه را در هنگام ریزش قوی تر و ضد ضربه کند. نسل سوم فن آوری سنگ زنی سرد برای رسیدن به بهترین اثر شیشه خمشی همه ما به محافظت از تلفن های هوشمند خود نیاز داریم و محافظ صفحه نمایش شیشه ای با کیفیت 3 بعدی ، پاسخی برای همه مشکلات ما است. صرف نظر از گوشی مورد استفاده ما ، از محافظ صفحه نمایش شیشه ای با پوشش کامل سه بعدی با محافظ صفحه نمایش محافظت بسیار لازم را برای گوشی های هوشمند به شما ارائه می دهد. اکنون می توانید یک روز محافظ صفحه نمایش شیشه ای سه بعدی را برای iPhone X Plus برای iPhone 8 Plus / 7 Plus 4For iPhone 6 / 6S برای iPhone 6 Plus / 6S Plus ، سری Samsung A10 30 50 ، سری Galaxy S10 سامسونگ دریافت کنید و غیره.

 

گلس مایع نانو

گلس مایع Nano Hi-tech 1ml برای انواع گوشی ها، تبلت ها و ساعت های هوشمند مخصوصا گوشی های هوشمند لبه خم یا edge بسیار مناسب است، ساختار آن بصورت نامرئی، بدون حباب و ضد باکتری است، همچنین مانع جذب لک و اثر انگشت می شود، بر روی موبایل دیده نمی شود و دیگر مشکل حباب افتادن بر روی صفحه نمایش را نخواهید داشت. این گلس مایع از درجه سختی 9H بهره می برد و می تواند صفحه نمایش گوشی شما را در برابر خط و خش ایمن نگه دارد و مقاومت صفحه نمایش در برابر ضربه را نیز بالا می برد. عمر مفید این محصول نیز 365 روز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *