اخبار, تلفن همراه

آپدیت نرم افزاری گلکسی A50 سامسونگ عرضه شد

گلکسی A50 سامسونگ

آپدیت نرم افزاری جدید برای گوشی گلکسی A50 سامسونگ در اروپا و خاورمیانه عرضه شده که عملکرد اثر انگشت زیر صفحه نمایش این گوشی را بهبود می بخشد. با این آپدیت البته یک پچ امنیتی جدید نیز روی گوشی نصب خواهد شد و کاربرانی که از گوشی گلکسی A50 استفاده می کنند می توانند از امروز این آپدیت را به صورت دستی یا اتوماتیک دریافت کنند..

گوشی گلکسی A50 سامسونگ یکی از پر فروش ترین گوشی های میان رده این شرکت در سال 2019 بود که دو سری دیگر از آن به نام های گلکسی A50s و گلکسی A51 عرضه شد. این گوشی در حال حاضر با قیمت 3 میلیون تومان در کشور به فروش می رسد و از صفحه نمایش بزرگ امولد ، اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش ، باتری قوی و میزان رم و حافظه بسیار عالی با دوربین سه گانه با لنز اصلی 25 مگاپیکسلی بهره می برد. آپدیت نرم افزاری منتشر شده برای این گوشی با کد A505FNXXS3ASK9 عرضه شدhd 50

ه و قابلیت های زیادی به همراه دارد که از مهمترین آن می توان به آپدیت پردازش اسکنر اثر انگشت گوشی اشاره کرد که هم سرعت و هم دقت آن را بهبود بخشیده است.

حسگر اثر انگشت اپتیکال زیر نمایشگر گلکسی ای 50 و دیگر گوشی های میان رده سامسونگ عملکرد خوبی ندارد و هم کند است و هم دقیق نیست. سامسونگ سعی کرده این مشکلات را با چندین به روزرسانی نرم افزاری حل کند و جدیدترین آپدیت عرضه شده، تلاش دیگری در این راستا است. اما فقط کسانی که گوشی گلکسی ای 50 را دارند می‌توانند بگویند که این به‌روزرسانی‌ها چقدر در عملکرد حسگر اثر انگشت گوشی تاثیر داشته است.


محصولات مرتبط:


سامسونگ در مورد تغییرات ایجاد شده در این آپدیت اعلام کرده که کاربران باید اثر انگشت ثبت شده خود را پاک کنند و دوباره پس از به‌ر وزرسانی آن را ثبت نمایند. پیش از این نیز خبرهایی در مورد فریب حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در صفحه نمایش گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 10 شنیده شده بود،‌ اما فعلا خبری از فریب حسگر اثر انگشت اپتیکال سامسونگ منتشر نشده است.

عرضه آپدیت نرم افزاری گلکسی A50 سامسونگ

شما می توانید به صورت دستی در بخش تنظیمات گوشی بخش Update بروید و اگر به روز رسانی به گوشی شما رسیده باشد می توانید آن را دریافت نمایید. حجم این آپدیت 400 مگابایت بوده و توجه داشته باشید که بعد از آپدیت مجددا اثر انگشت خود را در گوشی ثبت کنید تا با مشکل خاصی روبرو نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *