اخبار, تلفن همراه

آپدیت اندروید 9 پای برای گلکسی S9 به زودی عرضه خواهد شد

آپدیت اندروید 9 پای برای گلکسی S9

آپدیت اندروید 9 پای برای گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس عرضه خواهد شد. به این ترتیب تا انتشار آپدیت اندروید 9 پای برای گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس تنها کمتر از 2 ماه زمان باقی مانده است.

آپدیت اندروید 9 پای برای گلکسی S9

سامسونگ هنوز از زمان انتشار آپدیت اندروید 9 پای برای گلکسی S9 حرفی نزده است. اما دیگر رقبا از این امکان خبر داده اند. اما طبق اخبار جدید، به تازگی تست این به‌روزرسانی سیستم عامل آغاز شده است.

سامسونگ سریعا پس از انتشار نسخه بتا سیستم عامل اندروید 9 پای، دست به ساخت ورژن مخصوص به خود زد. با توجه به روال همیشگی شرکت، انتظار داریم گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 به عنوان پرچمداران سال 2018 سری S اولین گوشی های سامسونگ دریافت‌کننده آپدیت اندروید 9 پای باشند. البته اخباری در مورد دریافت این سیستم عامل توسط گلکسی نوت 9 نیز شنیده شده است.

این که چگونه رسیدن آپدیت اندروید 9 پای به گلکسی S9 خبر ساز شد، دریافت خبر قرارگیری فرآیند توسعه آپدیت اندروید 9 پای برای گلکسی S9 در مرحله تست کارخانه، بعد از رویت شدن گلکسی اس 9 پلاس با شماره مدل SM-G965F و مجهز به اندروید جدید در گیک‌بنچ،بود . گفتنی است سال گذشته نیز برای اولین مرتبه، خبر آغاز تست اندروید 8 برای گلکسی اس 8 در ماه سپتامبر به گوش رسید.

برای آپدیت اندروید 9 پای برای گلکسی S9 نیز نام نامشخص و عجیب و غریب “Invalid Android Samsung ss Edition” در نظر گرفته شده که برای اکثر گوشی های به این شکل سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته است. البته احتمال دارد این لیست توسط دست‌کاری‌های یک کاربر بر روی یک گوشی هوشمند دیگر به دست آمده باشد، اما با در نظر گرفتن زمان‌بندی انتشار آپدیت سیستم عامل برای پرچمداران سال‌های گذشته سامسونگ، آپدیت اندروید 9 گلکسی S9 هم‌اکنون باید در مرحله تست قرار داشته باشد.

بنابراین برای دریافت جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید، اندروید 9 پای بر روی گوشی های سری جدید گلکسی ، گلکسی S9 پلاس و گلکسی S9 به احتمال قوی باید حدود 2 ماه صبر کنیم. هرچند که منابع نزدیک خبر می دهند که سامسونگ قصد دارد به سرعت این آپدیت را روانه بازار کند و حتی گلکسی نوت 9 خود را نیز با این سیستم عامل به دست طرفدار فبلت های استثنایی خود برساند.

گلکسی نوت 9 نیز که چند هفته ای بیشتر از رونمایی از نگذشته و خبرهایی در مورد قیمت نجومی آن در ایران نیز شنیده میشود، یکی از بهترین گوشی های معرفی شده چند سال اخیر شرکت کره ای سامسونگ است که گمان میرود به سیستم عامل جدید اندروید 9 پای مجهز شود.

نظر شما در مورد این سیستم عامل جدید و قرار گیری آن در گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *