اخبار, تلفن همراه

آپدیت اندروید 10 برای گلکسی M30 و M20 سامسونگ عرضه شد

اندروید 10 برای گلکسی M30

آپدیت اندروید 10 برای گوشی های گلکسی M30 و M20 سامسونگ عرضه شد. این آپدیت به زودی سراسری شده و تمامی گوشی های سری ام 30 و ام 20 سامسونگ گلکسی این به روز رسانی بزرگ را دریافت خواهند کرد. اگر شما هم یکی از افرادی هستید که گوشی گلکسی m30 یا m20 سامسونگ دارید حتما تا انتهای مطلب را برای دریافت اندروید 10 روی گوشی خود بخوانید.

هر دو گوشی گلکسی M30 و M20 سامسونگ محصولات ارزان قیمت و میان رده ای بودند که در اواخر بهار سال 98 رونمایی و عرضه شدند. هر دو گوشی جز پر فروش ترین محصولات شرکت سامسونگ در ایران نیز به شمار می روند و حالا از این هفته یعنی اواخر دیماه آپدیت اندروید 10 برای گلکسی M30 و M20 عرضه خواهد شد. منتظر دریافت این آپدیت برای گوشی خود باشید.

این دو محصول به عنوان گوشی‌هایی اقتصادی، با One UI و سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو عرضه شده بودند. از اواخر بهار، روند انتشار اندروید 9.0 پای برای گلکسی ام 30 و ام 20 آغاز شد و حالا آپدیت پایدار اندروید 10 را در هند دریافت کرده‌اند. این به‌روزرسانی، شامل وصله امنیتی ماه دسامبر هم می‌شود.


محصولات مرتبط:


پیش‌تر رابط کاربری One UI 2.0 مختص پرچمداران سامسونگ بود؛ ولی حالا کاربران مدل‌های ارزان‌تر نیز می‌توانند از امکاناتی چون دارک مود سراسری و ژست‌های تمام صفحه بهره‌مند شوند. با این آپدیت، برخی از اپلیکیشن‌های سفارشی سامسونگ مانند مرورگر وب، ماشین حساب، Notes و Health نیز وارد گوشی‌ها می‌شوند.

البته سامسونگ هنوز برای بسیاری از گوشی های سری A خود هنوز اندروید 10 را ارسال نکرده است، اما به نظر می رسد که این شرکت قصد دارد ابتدا آپدیت اندروید 10 را برای سری میان رده M30 و M20 عرضه کند و در نهایت این آپدیت را به سری A بکشاند.
اندروید 10 برای گلکسی M30

آپدیت اندروید 10 برای گلکسی M30 و M20 سامسونگ

ورژن نرم افزاری این آپدیت برای گلکسی ام ۲۰ و گلکسی ام ۳۰، به ترتیب M205FDDU3CSL4 و M305FDDU3CSL4 است و احتمالا پس از هند، به‌روزرسانی در سایر نقاط دنیا آغاز خواهد شد. این در حالی است که پرچمداری چون گلکسی S10 به تازگی آپدیت جدید را دریافت کرده است.

البته قرار بود اندروید ۱۰ در ژانویه ۲۰۲۰ به گوشی‌های گلکسی M30 و  M20 برسد؛ ولی سامسونگ کمی زودتر اقدام کرد. بنابر گزارش‌ها، گلکسی ای 30  دیگر دستگاهی است که در صف اول به‌روزرسانی قرار دارد. به نظر با این برنامه ریزی سامسونگ قصد دارد تا در سال 2020 گوشی های بیشتری را تولید کرده و خط تولید و ارسال گوشی با اندروید 10 را افزایش دهد. همانطور که می دانید در سه ماه اول سال 2020 ابتدا گوشی سری گلکسی اس 11 ، اس 11 پلاس و اس 11 ای عرضه می شوند و پس از آن گوشی های گلکسی نوت 10 لایت و اس 10 لایت وارد بازار خواهند شد، بعد از آن سری A سال 2020 و سری M همزمان با هم معرفی و رونمایی می شوند.

برای دریافت آپدیت می توانید به بخش تنظیمات گوشی خود و بخش Software update بروید و گزینه CHeck for update را لمس کنید تا اگر آپدیت به گوشی شما رسیده باشد، نمایش داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *