اخبار, تلفن همراه

آپدیت اندروید 10 برای گلکسی A10s سامسونگ منتشر شد

اندروید 10 برای گلکسی A10s

پس از آن که گلکسی A9 اندروید 10 را دریافت کرد، سامسونگ اکنون به سرعت آپدیت اندروید 10 برای گلکسی A10s را به مدلهای ارزان قیمت در برخی از مناطق منتقل می کند.

همانطور که SamMobile گزارش داده است ، بروزرسانی اندروید 10 در مالزی به بازار عرضه شد و سایر مناطق احتمالاً در هفته های آینده از آن پیروی می کنند. در ابتدا انتظار می رود در ژوئن سال 2020 ، به نظر می رسد که این نرم افزار جدید ممکن است زودتر به بازارهای غربی برسد.

مانند همه تلفن های هوشمند سامسونگ ارزان قیمت ، بعید به نظر می رسد که A10s با One UI 2.0 ، بجز برخی از ویژگی های اساسی جدید Android 10 ، همراه با پیشرفت های امنیتی ، زنگ ها و سوت های قابل توجهی جدید دریافت کنند.

یکی از ویژگی های قابل توجه اصلی که گوگل به نسخه جدید سیستم عامل موبایل خود اضافه کرده است ، گزینه ای است برای استفاده از پیمایش های حرکتی شبیه اپل iOS ، بر اساس کشیدن به جای دکمه های ضربه زدن. Dark Theme در سراسر سیستم ، رفاه دیجیتالی داخلی و زیرنویس زنده نیز با اندروید 10 جدید است.

آپدیت اندروید 10 برای گلکسی A10s

اندروید 10 برای گلکسی A10s

همانطور که اخیراً گزارش داده ایم ، همه کاربران تلفن سامسونگ آنقدر خوش شانس نیستند که حتی یک نسخه جدید اندروید یا One UI را دریافت کنند ، حتی برخی پرچمداران مانند گلکسی نوت 9 و S9 2018 نیز داشته باشند.

سامسونگ گلکسی A10s در اواسط سال 2019 به عنوان گوشی ارزان قیمت توسط غول کره جنوبی عرضه شد. این  محصول صفحه نمایش 720p مناسب و معقول ، 2 گیگابایت رم ، دوربین عقب چشمگیر 13 مگاپیکسلی و برچسب قیمتی 280 دلاری برجسته تر دارد. با توجه به Counterpoint Research ، مدل ارزان قیمت A10 پرفروش ترین تلفن هوشمند سامسونگ در جهان در Q3 2019 بود. این تعجب آور نیست ، زیرا تلفن های بودجه به طور معمول در مقایسه با مدل های گران تر ، بیشتر می فروشند. بودجه اپل iPhone XR که به طور قابل توجهی بیش از 280 دلار و 599 دلار برای مدل پایه است ، همچنین پرفروش ترین آنها نیز است.

اندروید 10 برای گلکسی A10s

برای دیدن اینکه آیا سامسونگ به روز شده است و برای نصب هرگونه به روزرسانی جدید بالقوه ، بر روی “به روز رسانی نرم افزار” در تنظیمات کلیک کنید.

برای خرید لوازم جانبی مربوط به گوشی های سامسونگ روی این لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *