اخبار, تلفن همراه

آنر 8 ای پرو ، نسخه ارزان قیمت گوشی های میان رده آنر رونمایی شد

آنر 8 ای پرو

هواوی ، پرکارترین شرکت تولید گوشی های هوشمند در این روزها،  یکی دیگر از میان رده های ارزان قیمت خود را به نام آنر 8 ای پرو رونمایی کرد. این گوشی دارای یک نمایشگر با ناچ قطره ای و همچنین پردازنده هلیو پی 35 است. با موب خرید همراه باشید تا در ادامه سایر مشخصات فنی، طراحی ظاهری و قیمت این گوشی میان رده را بررسی کنیم.

آنر 8 ای پرو

آنر 8 ای پرو را می توان نسخه ارتقاء یافته آنر پلی 8 ای نامید، این گوشی چند ماه پیش با آغاز سال جدید میلادی رونمایی کرد. آنر 8 ای پرو همچنین به یک نمایشگر با ناچ قطره ای 6.1 اینچی مجهز است که همان نمایشگر به کار رفته در آنر پلی 8 ای است. روی این گوشی جدید آنر اما می توان اسکنر اثر انگشت را هم دید که یکی از مزیت های مهم روی دستگاهی میان رده با قیمت کم به حساب می آید.

سخت افزار و طراحی آنر 8 ای پرو

بیشتر مشخصات موجود روی دستگاه آنر 8 ای پرو ، با آنر پلی 8 ای یکسان است. به طور مثال وجود تراشه هلیو پی 35 و 3 گیگابایت رم از مشخصات یکسان روی هر دو دستگاه خواهد بود. همچنین آنر 8 ای پرو از رابط کاربری EMUI 9 بهره می برد که بر اساس نسخه اندروید 9 پای طرح ریزی شده است.در اینجا حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایتی و یک خشاب برای کارت‌های میکرو اس دی نیز به چشم می‌خورد. بدین ترتیب گزینه‌ی دومی از نظر پیکربندی حافظه وجود نخواهد داشت. بخش عکاسی این گوشی نیز با دوربین تک لنزی پشتی 13 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو مدیریت می‌شود. یک باتری با ظرفیت 3020 میلی‌آمپر ساعت نیز وظیفه‌ی تامین انرژی این گوشی را بر عهده دارد. این باتری به وسیله‌ی درگاه قدیمی microUSB شارژ خواهد شد.

گوشی آنر 8A Pro با قیمت 218 دلار و در دو رنگ مشکی و آبی٬ هم اکنون در روسیه به فروش می‌رسد. به نظر می رسد این گوشی زمانی که وارد کشور ما شود، قیمتی تقریبا برابر با 1.800 تا 2.200 میلیون تومان خواهد داشت. باید تا عرضه رسمی گوشی به صورت جهانی و نسخه خاور میانه آن بمانیم و با قیمت نهایی آن روبرو شویم.

هواوی یکی از سازندگان گوشی در دنیاست که سهم بازار زیادی نیز در ایران دارد. فروش گوشی های هواوی و آنر در بازار ما بسیار بالاتر از سایر رقبای چینی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *