اخبار, تلفن همراه

آنر 8 اس ، یکی از ارزان ترین گوشی های هواوی رونمایی شد

آنر 8 اس

جدیدترین گوشی ارزان قیمت هواوی، آنر 8 اس (Honor 8S) امروز توسط این شرکت رونمایی شد، گوشی آنر 8 اس را در ادامه به صورت کامل از نظر طراحی، مشخصات فنی و قیمت بررسی می کنیم.

آنر 8 اس

آنر که شرکت زیر مجموعه هواوی است، به تازگی چند مدل جدید از گوشی های میان رده و اقتصادی رونمایی کرد است. جدیدترین نسخه ارزان قیمت گوشی های آنر، آنر 8 اس است که امروز توسط این شرکت رونمایی شد، هرچند که این گوشی، یک میان رده با مشخصات سخت افزاری اقتصادی است اما از نظر مدرنیزه بودن دست کمی از سایر گوشی های عرضه شده در سال 2019 ندارد. هواوی قصد دارد به صورت همه جانبه کل بازار جهانی را در اختیار بگیرد، هرچند که امریکا هنوز اجازه ورود این برند را به داخل خاک خود صادر نکرده است.

مشخصات فنی آنر 8 اس

از جمله مشخصات فنی این گوشی می توان به یک صفحه نمایش 5.7 اینچی LCD با وضوح تصویر اچ دی پلاس اشاره کرد، پایین بودن اندازه صفحه نمایش و کیفیت تصویر آن، نشان دهنده اقتصادی بودن گوشی است.روی صفحه نمایش ، یک ناچ قطره ای قرارداده شده تا بتوان روی طراحی مدرن این گوشی، یک دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی جاسازی کرد. اگر چه این گوشی از اسکنر اثر انگشت بهره ای نبرده است اما سیستم تشخیص چهره دوربین سلفی آن می توان گزینه مناسبی برای باز کردن قفل گوشی و یا امنیت آن باشد. در پنل پشتی خبری از دوربین دوگانه نیست و تنها یک سنسور 13 مگاپیکسلی مجهز به فوکوس خودکار تشخیص فاز و دارای گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 وجود دارد. زیر این دوربین، یک فلش LED دیده می‌شود.

از نظر پردازنده، اکثر گوشی های میان رده ارزان قیمت در سال 2019 و 2018 از تراشه های مدیاتک بهره می برند، این گوشی نیز از قاعده مستثنی نیست و تراشه مدیاتک هلیو A22 روی آن قرار داده شده، همچنین در کنار پردازنده نامبرده، 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز قرار دارد. باتری 3020 میلی‌آمپر ساعتی گوشی از طریق درگاه میکرو یو اس بی گوشی شارژ خواهد شد، به همین دلیل در هواوی آنر 8 اس خبری از پشتیبانی از فناوری شارژ سریع نیست. وجود دریافت‌کننده رادیو اف ام و همچنین درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری خبری خوب برای کاربران محسوب می‌شود.

آنر 8 اس دارای سیستم عامل اندروید 9 پای است و همچنین رابط کاربری آن را که با اندروید 9 سازگار شده ،EMUI 9 تشکیل می دهد. به طور عمده گوشی های هواوی و آنر از قیمت های مناسب تری نسبت به سایر رقبا بهره مند هستند، آنر 8 اس تنها با قیمت 130 دلار در بازار جهانی موبایل عرضه خواهد شد. این گوشی را می توان در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی تهیه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *