اخبار, تلفن همراه

یک مدل از گوشی گلکسی S20 اولترا سامسونگ با رم 16 گیگابایتی عرضه خواهد شد

گلکسی S20 اولترا 5G

گوشی سامسونگ گلکسی S20 اولترا 5G بسیاری از کاربران اندرویدی را به چالش می کشاند. این گوشی از نمایشگر 6.9 اینچی Dynamic AMOLED Infinity-O با رزولوشن 1440 x 3200 برای نسبت ابعاد 20: 9 استفاده خواهد کرد. صفحه نمایش برای پیمایش صاف و پخش گرافیکی ویدیویی از سرعت 120Hz رفرش ریت استفاده می کند. با این سرعت تازه سازی ، صفحه نمایش 120 بار در ثانیه به روز می شود. در زیر این بدنه ، پردازنده تلفن همراه موبایل Qualcomm Snapdragon 865 را در همه بازارها به جز اروپا پیدا خواهید کرد. در آنجا تراشه سامسونگ Exynos 990 سامسونگ را تغذیه می کند.

طبق توئیتی از راهنما Max Max Weinbach (MaxWinebach) Sprint هر دو تنظیمات این گوشی را راه اندازی می کند. یک مدل با حافظه 16 گیگابایتی و حافظه 512 گیگابایتی و دیگری با 12 گیگابایت حافظه و 128 گیگابایت حافظه وجود خواهد داشت. هر دو دستگاه به یک دوربین 108 مگاپیکسلی با برتری 9: 1 پیکسل مجهز خواهند شد. این منجر به تصاویر 12 مگاپیکسلی با پیکسلهای مجازی بزرگ 2.4 میکرون می شود که سامسونگ آن را “Nonacells” می نامد. نتیجه؟ عکسهای واضح تر با نویز کمتر.

گلکسی S20 اولترا 5G دارای “بزرگنمایی اسپیس (فضا)”

لنزهای تله فوتو 48 مگاپیکسلی “Space Zoom” از پریسکوپ برای تولید حداکثر 10 برابر بزرگنمایی نوری ، بزرگنمایی ترکیبی 50 برابر و بزرگنمایی دیجیتال 100 برابر استفاده می کنند. همچنین در برد دوربین یک دوربین فوق العاده 12 مگاپیکسلی بهبود یافته و یک جفت سنسور عمق Time of Flight (ToF) وجود دارد. هر سنسور ToF مدت زمان لازم برای نور مادون قرمز را برای انعکاس سوژه و بازگشت به تلفن اندازه گیری می کند. این کار باعث می شود کاربران بوکهای تیره تر به نظر برسند ، پرتره ها را بهبود ببخشند ، قابلیت های AR را بهبود بخشند و موارد دیگر. روشن بودن چراغ ها باتری بسیار زیاد 5000mAh خواهد بود ، بزرگترین ظرفیتی که سامی تاکنون در داخل یک گوشی قرار داده است.

گلکسی S20 اولترا 5G

حداقل گزینه های رنگی برا گوشی گلکسی S20 اولترا ، حداقل در زمان شروع ، فقط به یک زن و شوهر تقسیم می شوند. این رنگ ها به رنگ Cosmic Black و Cosmic Grey خواهد بود. درمورد قیمت گذاری ، Galaxy S20 اولترا 5G می تواند به اندازه 1.399 دلار شروع شود گرچه شایعات پیشین رقم بسیار پایین تری از 1.099 $ داشتند. اما همه این اطلاعات در روز آینده سه شنبه 11 فوریه منتشر می شود که این گوشی با بقیه خط Galaxy S20 رونمایی می شود. تاریخ انتشار ممکن است به محض 20 فوریه مطابق آخرین نشت باشد.


محصولات مرتبط:


گوشی گلکسی S20 اولترا 5G با حافظه 16 GB RAM / 512 گیگابایت

وینباخ همچنین برخی از اطلاعات جدید جالب درباره سامسونگ گلکسی Z Flip را توییت کرد. این دستگاه بدنه است که در اطراف محور افقی باز و بسته می شود و دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی است. انتظار می رود از این سه‌شنبه رونمایی شود ، این تلفن طبق گفته راهنمائی که آن تاریخ را از چندین منبع شنیده است ، در تاریخ 14 فوریه راه اندازی خواهد شد.

در مورد حامل هایی که دستگاه را ارائه می دهند ، این تغییر در حال تغییر است اما آخرین اطلاعات وینباخ این است که این تلفن از T-Mobile و Sprint در روز ولنتاین با 99٪ احتمال در دسترس بودن AT&T در تلفن نیز در دسترس خواهد بود. قفسه ها در مورد ورایزون که می پرسید چطور؟ خوب ، Big Red از قبل دارای یک قلاب گران قیمت بالا برای فروش در تیغ موتورولا است. Galaxy Z Flip ممکن است شما را در هر جایی از 1300 دلار تا 1400 دلار اجرا کند.

گلکسی S20 اولترا 5G

Galaxy Z Flip مطمئناً در نبرد مشخصات فنی قرار دارد زیرا از صفحه نمایش 6.7 اینچی Infinity Flip بزرگتر و چیپست قدرتمندتر در زیر بدنه بهره می برد. پرچمدار Sammy دارای Snapdragon 855 اورکلاک شده و دارای حافظه 8 گیگابایتی و 256 گیگابایت حافظه در صدر است. Razr در قسمت نوستالژی در صدر گلکسی Z Flip قرار دارد و به امکان می دهد از قیمت آن نیز پیشی بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *