اخبار, تلفن همراه

گوگل پیکسل 4A تنها در یک نسخه اواخر خرداد 99 رونمایی می شود

گوگل پیکسل 4A

به نظر می رسد که سال جدید بر وفق مراد شرکت گوگل نیست و تنها امسال یک نسخه از گوگل پیکسل 4A رونمایی خواهد کرد که آن هم یک محصول میان رده با اندازه متوسط است.

ما منتظر ورود گوگل پیکسل 4a هستیم ، اما دستگاه میان رده Pixel با تاخیر روبرو می شود. ما امیدوار بودیم که احتمالاً شاهد ورود Pixel جدید در تاریخ 1 ژوئن در جریان اجرای جریان اندروید 11 Beta به صورت مستقیم باشد ، اما اکنون یک گزارش جدید حاکی از انتشار محصول در ماه خرداد یا  ژوئیه است.

به گفته جان پروسر ، که پیش از این تاریخ انتشار آیفون SE SE را پیش بینی کرده بود ، گوگل پیکسل 4a در تاریخ 13 ژوئیه منتشر می شود. وی تأکید می کند که 4a با پشتیبانی 5G ارائه نمی شود.

گوگل پیکسل 4a


پیش بینی می شود که پیکسل 4a با تراشه Snapdragon 730 به همراه 4 گیگابایت رم و در انواع 64 و 128 گیگابایتی وارد Just Black و Barely Blue شود. صفحه OLED 5.81 اینچی با وضوح FHD + وجود دارد. باتری 3،080mAh باعث برق تلفن می شود.
Leaked Pixel 4a رندر Leaked Pixel 4a ارائه می دهد

نکته اصلی فروش پیکسل 4a ، دوربین Google+ آن است. 3a برای کلاس قیمت خود عکس های بسیار خوبی گرفت و ما انتظار داریم پیکسل 4a با تلفن های گران قیمت تری با تجربه نرم افزاری بهینه شده ، باتری عالی و عملکرد استثنایی دوربین رقیب شود.

گوگل پیکسل 4A

پیکسل 4a در ابتدا در ماه مه در Google I / O عرضه شد ، که لغو شد و به یک سری از رویدادهای برنامه ریزی شده برای پخش مستقیم رسید تا در تاریخ 1 ژوئن آغاز شود و در آنجا گوگل اولین نسخه بتا عمومی آندروید 11 را منتشر خواهد کرد. شایعه شده است که این گوشی از قیمت 399 دلاری آیفون SE با نقطه شروع شایعه 299 دلار کم می کند.

به نظر می رسد که این گوشی رقیب اصلی و جدیدی آیفون SE 2020 در سال جدید باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *