اخبار, تلفن همراه

گوشی گلکسی S10 X سامسونگ با 10 گیگابایت رم به زودی معرفی می شود

گوشی گلکسی S10 X

گوشی گلکسی S10 X سامسونگ با 10 گیگابایت رم به زودی توسط شرکت کره ای رونمایی می شود. گلکسی S10 X نسخه پایه گوشی گلکسی S10 است که در ادامه مشخصات فنی، قیمت و زمان ارائه آن را بررسی می کنیم.

گوشی گلکسی S10 X

به نظر می رسد که سامسونگ به زودی از گوشی سری پایه گلکسی S10 یعنی گلکسی S10 X رونمایی خواهد کرد. این گوشی یکی از سه نسخه ارائه شده و البته ساده ترین نسخه پرچمدار جدید سامسونگ خواهد بود.ظاهرا این گوشی در کنار سه مدل دیگر یعنی گلکسی S10 ،S10 E و +S10 به فروش خواهد رسید. حالا نیز اطلاعات کاملی از قیمت نسخه‌های مختلف، زمان عرضه نهایی و مشخصات فنی گلکسی اس 10 ایکس در اختیارمان قرار گرفته است تا پیش از معرفی، جای هیچ ابهامی در مورد این محصول جدید باقی نماند. ما همچنین حالا از زمان عرضه سایر مدل‌ها نیز مطلع هستیم.

مشخصات فنی ، قیمت و زمان عرضه گلکسی S10 X

این گوشی دارای نمایشگر 6.7 اینچی سوپر امولد، مجهز به دوربین 4 گانه اصلی و 2 گانه سلفی، 10 یا 12 گیگابایت رم داخلی، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت حافظه داخلی و همچنین مجهز به جدیدترین نسل شبکه های اینترنت همراه، 5G خواهد بود. همچنین این گوشی دارای یک باتری 5000 میلی آمپری فوق قدرتمند است.

منابع کره‌ای دعا می‌کنند که این تلفن هوشمند از تاریخ 29 مارس (9 فروردین) با قیمت پایه 1424 دلار در بازار کره جنوبی عرضه می‌شود. ظاهرا مدل 1 ترابایتی نیز با برچسب قیمت 1600 دلاری در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. در آن سو، سه موبایل دیگر هم قرار است 8 مارس (17 اسفند) با قیمت 700 دلار برای نسخه ارزان‌تر به فروش رسند. در حقیقت، به‌کارگیری مجموعا 6 دوربین، 10 گیگابایت رم و تا 1 ترابایت حافظه داخلی سبب شده است تا گلکسی اس 10 ایکس با قیمتی دوبرابر بیشتر از گلکسی اس 10 ای روانه بازار شود. به این موارد باید باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی را هم اضافه کرد تا ما با موبایلی تمام‌عیار روبه‌رو باشیم. این در حالی‌ست که گفته می‌شود گلکسی اس 10 پلاس از یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی قدرت می‌گیرد.

نسل پنجم شبکه اینترنت ، با مودم اگزینوس 5100 به گوشی گلکسی S10 X خواهد رسید. چیزی که علاوه بر قدرتمند بودن، سرعت را نیز چاشنی کار می کند.  از سوی دیگر سامسونگ از چیزی به نام “Life pattern” در این اسمارت فون استفاده کرده است که همانند هوش مصنوعی عمل کرده و می‌تواند با یادگیری الگوی استفاده کاربران از دستگاه، بسیاری از وظایف را روزانه به صورت خودکار انجام دهد.

البته یکی از دلایل این که گلکسی S10 X تنها در کشور کره جنوبی و سپس در امریکا منحصرا معرفی خواهد شد، این است که باید ابتدا سیستم اینترنت پرسر عت نسل 5 آن امتحان شود و سپس به سایر کشور های دنیا برسد. شبکه های مخابراتی تنها در کشور های امریکا  و کره جنوبی موفق شده اند تا سیستم اینترنت نسل 5 را پشتیبانی کرده و به گوشی های همراه برسانند.  با این تفاسیر، احتمالا کمی طول خواهد کشید که این نسخه در بازار سایر کشورها نیز عرضه شود.

انتظار می رود که گوشی گلکسی S10 X که نسخه پایه گلکسی S10 است با قیمتی نزدیک به 1600 دلار در بازار جهانی عرضه شود. هنوز خبر موثقی در مورد قیمت آن مشخص نشده بنابراین هر نوع اظهار نظر، تنها حدس و گمان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *