اخبار, تلفن همراه

گوشی گلکسی A91 سامسونگ به زودی معرفی می شود

گلکسی A91 سامسونگ

گوشی گلکسی A91 سامسونگ که بی شک یکی از قدرتمند ترین گوشی های میان رده بازار خواهد بود به زودی معرفی می شود. در ادامه قیمت، مشخصات فنی و زمان عرضه گلکسی ای 91 را بررسی می کنیم.

سامسونگ در پایان سال 2019 میلادی بسیار پرکار عمل می کند. این شرکت قرار است دو سری ارزان قیمت گوشی های گلکسی نوت 10 لایت و گلکسی اس 10 لایت را به زودی رونمایی کند. علاوه بر این گوشی گلکسی A91 سامسونگ که یکی از میان رده های قدرتمند به شمار می رود نیز در کنار دو سری گوشی قبلی رونمایی خواهد شد. یکی از بارز ترین مشخصه های این محصول را می توان شارژر فست شارژ 45 واتی آن نامید.

به خاطر قرارگیری گوشی نام برده در سری Galaxy A آن را میان‌رده خطاب می‌کنیم، اما فهرست مشخصات فنی گلکسی ای 91 سامسونگ نشان می‌دهد همانند سامسونگ گلکسی ای 90 5G با یک گوشی بسیار قدرتمند در حد پرچمداران رو به رو هستیم.

مشخصات گوشی گلکسی A91 سامسونگ

این گوشی از بسیاری جهات شبیه به گلکسی اس 10 است. طبق گزارش SamMobile، گوشی هوشمند نام برده از تراشه اسنپدراگون 855 قدرت گرفته و دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی خواهد بود. برخلاف گلکسی نوت 10، این محصول تا سقف 512 گیگابایت از کارت حافظه جانبی نیز پشتیبانی می‌کند.

باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی گلکسی ای 91 به لطف فناوری شارژ سریع 45 واتی سامسونگ خیلی سریع شارژ خواهد شد. سامسونگ این فناوری را همراه با رونمایی از گوشی گلکسی نوت 10 پلاس معرفی کرد. هنوز قرارگیری یا عدم قرارگیری شارژ مخصوص پشتیبانی‌کننده از این فناوری در جعبه گوشی مشخص نیست.

مشخصات فنی Galaxy A91 از بسیاری جهات شبیه به Galaxy A90 5G است. تفاوت مدل جدید را باید عدم پشتیبانی از نسل پنجم شبکه موبایل (5G)، پشتیبانی از سیستم شارژ سریع 45 واتی و مجهز شدن به دوربینی بهتر دانست.

از نظر صفحه نمایش ، این گوشی به یک نمایشگر 6.7 اینچی بزرگ سوپر امولد مجهز می شود و کمترین میازن حاشیه صفحه نمایش را در میان گوشی های میان رده بازار خواهد داشت. البته به جای دوربین سلفی حفره ای از ناچ نقطه ای استفاده شده است که بتوان دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی را در آن جای داد.

دوربین اصلی این گوشی از تکنولوژی ایزوسل برایت سامسونگ بهره می برد و با ترکیب سه گانه از لنز های 48 مگاپیکسلی، 12 مگاپیکسل اولترا واید و 8 مگاپیکسل تشخیص عمق روی گوشی قرار داده شده است. بدنه گوشی نیز از جنس پلاستیک ساخته شده.


محصولات مرتبط:


وجود پورت یو اس بی C، پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.0، ان اف سی و استفاده از اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش از دیگر ویژگی‌های گوشی Galaxy A91 به شمار می‌روند. درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری به احتمال زیاد حذف خواهد شد.

قیمت گلکسی A91 سامسونگ

طبق گزارش‌های قبلی، 2020 سال رونمایی گلکسی ای 91 به همراه گلکسی ای 71 خواهد بود. با توجه به این بازه زمانی، احتمال رونمایی آن‌ها در کنگره جهانی موبایل سال آتی که اسفند سال 1398 برگزار می‌شود بسیار بالا است. در این رویداد احتملا گوشی‌های هوشمند بیشتری از سری Galaxy A رونمایی شوند.

به نظر می رسد که قیمت گلکسی A91 سامسونگ از گوشی سری گلکسی A90 بیشتر باشد بنابراین انتظار داریم رنج قیمت این محصول به ماکزیمم 550 دلار نیز برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *