اخبار, تلفن همراه

گوشی گلکسی ام 40 سامسونگ (Galaxy M40) با مشخصات فنی عالی رونمایی شد

گلکسی ام 30 سامسونگ

گوشی گلکسی ام 40 سامسونگ (Samsung Galaxy M40) امروز با مشخصات فنی خیره کننده و در نماد یک میان رده با قیمت عالی رونمایی شد. این گوشی به یک دوربین سه گانه و دوربین سلفی حفره ای مجهز شده است.

گلکسی ام 30 سامسونگ

گلکسی ام 40 سامسونگ ، یکی از جدیدترین گوشی های سری میان رده این شرکت است که به تازگی رونمایی شد. این گوشی را می توان یکی از بهترین میان رده های معرفی شده توسط سامسونگ نامید، چرا که با وجود دوربین سه گانه و مشخصات فنی عالی همچنین قیمت استثنایی به بازار عرضه می شود. گلکسی ام 40 سامسونگ به یک نمایشگر ٬Infinity-O دوربین سه‌گانه و تراشه‌ی اسنپدراگون 675 کوالکام مجهز خواهد بود.

قیمت ، مشخصات و طراحی گلکسی ام 40 سامسونگ

گلکسی ام 40 سامسونگ از طراحی چشم نوازی بهره می برد، به یک صفحه نمایش 6.3 اینچی از نوع پی ال اس مجهز است و برای بیشتر شدن میزان اندازه صفحه نمایش به بدنه گوشی، دوربین سلفی آن را به صورت حفره ای روی صفحه نمایش کار کرده اند. این دوربین سلفی نیز کیفیت 16 مگاپیکسلی به همراه دارد. در سال 2019 تکنولوژی های درون صفحه نمایش بسیار پر کاربرد شده اند که می توان از بین آن ها به اسپیکر درون صفحه نمایش موجود روی گلکسی ام 40 سامسونگ اشاره کرد.پردازنده این گوشی تراشه کوالکام اسنپدراگون 675 به همراه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است.البته این میزان با حافظه میکرو اس دی هیبریدی به 512 گیگابایت نیز ارتقا پیدا می کند.

در قاب پشتی٬ دوربین اصلی 32 مگاپیکسلی قرار دارد که با دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی همراه خواهد بود. این گوشی می‌تواند ویدیوهایی با وضوح 4K و ویدیوهای سوپر اسلوموشن 240 فریم بر ثانیه‌ای را ضبط کند. در اینجا یک اسکنر اثر انگشت معمولی و همچنین یک فلاش LED نیز حضور دارد. انرژی‌بخش این گوشی نیز یک باتری با ظرفیت 3,500 میلی‌آمپر ساعت است که می‌توانید آن را با یک شارژر USB-C و سرعت 15 وات٬ به سرعت شارژ کنید.

رابط کاربری این گوشی OneUI بر پایه‌ی اندروید 9 پای است. از دیگر موارد می‌توان به پشتیبانی از Dolby Atmos و حضور دو فناوری NFC و بلوتوث اشاره کرد. متاسفانه جک هدفون از این گوشی حذف شده است.

این گوشی شباهت بسیار زیادی به گلکسی ای 60 دارد که پس از گلکسی ای 80 یکی از بهترین میان رده های معرفی شده سامسونگ بود. می تون گفت که گلکسی ام 40 نسخه ارتقا یافته گوشی گلکسیای 60 از نظر  صفحه نمایش و دوربین است.این دیوایس در دو رنگ آبی تیره و روشن و با قیمت 288 دلار به عرضه درخواهد‌ آمد. قیمت این گوشی با ورود به بازار ایران بین 4 تا 4 میلیون و پانصد هزار تومان قیمت گذاری خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *