اخبار, تلفن همراه

گوشی پرچمدار سونی اکسپریا 2 با یک باتری 4400 میلی آمپر ساعت عرضه می شود

سونی اکسپریا 2

طبق گزارش ها ، سونی در تلاش است تا گوشی هوشمند پرچمدار جدید خود ، سونی اکسپریا 2 را به بازار عرضه کند ، اکنون ، پیش از راه اندازی ، ظرفیت باتری دستگاه به صورت آنلاین منتشر شده است که ظاهراً 4،400 میلی آمپر ساعت خواهد بود.

با این حال ، توجه داشته باشید که چندین گزارش مربوط به نام تلفن هوشمند است و بنابراین ، این گوشی همچنین می تواند به صورت رسمی به عنوان Xperia 0 ، Xperia 1.1 یا Xperia 5. ظاهر شود و نشت در مورد باتری 4،400mAh به عنوان تصویر سطوح باتری گوشی به صورت آنلاین  از طریق بستر میکروبلاگینگ چینی Weibo ظاهر می شود.

سونی اکسپریا 1 یا 5 پلاس
سونی اکسپریا 2

در صورت صحت این گزارش ، ظرفیت باتری در اکسپریا 2 نسبت به نسخه قبلی Xperia 1 که باتری 3،300 میلی آمپر ساعتی را دارد ، قابل توجه خواهد بود. اگرچه از نظر ظرفیت باتری بسیار پایین بود ، به دلیل مدیریت باتری این شرکت خیلی مسئله ای نبود.

جدای از ظرفیت باتری ، گفته می شود که سونی اکسپریا 2 با نمایشگر 4K با وضوح 4K همراه خواهد بود و نسبت ابعاد 21: 9 را ارائه می دهد – همان Xperia 1. همانطور که برای اندازه صفحه نمایش وجود دارد ، طبق گفته ها این گوشی با 6.6- عرضه خواهد شد. پانل اینچ ، بزرگتر از سلف.

علاوه بر این ، گفته می شود که این اسمارت فون همچنین قادر به جدیدترین ارتباط 5G است. این می تواند باتری با ظرفیت بزرگتر را توضیح دهد زیرا نسل بعدی اتصال سلولی از 4G LTE انرژی بیشتری مصرف می کند.


محصولات مرتبط:


سونی اکسپریا 2

طبق گفته ها ، سونی اکسپریا 2 از Qualcomm Snapdragon 865 SoC و مودم Snapdragon X55 بهره می برد. این گوشی مجهز به رم 12 گیگابایتی خواهد بود و سیستم عامل اندروید 10 را خارج از جعبه اجرا می کند.

سونی اکسپریا 2

در مورد تنظیم دوربین ، گفته می شود که این دستگاه از سنسور اولیه 64 مگاپیکسلی یا 48 مگاپیکسلی به همراه دوربین 12 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض ، یک واحد تله 12 مگاپیکسلی و یک سنسور Time Of Flight برخوردار است. در قسمت جلوی این گوشی هوشمند مجهز به اسنپ 8 مگاپیکسلی خواهد بود.

طبق گفته ها ، این تلفن از IP68 نیز برخوردار است و دارای اتصال NFC نیز خواهد بود. همچنین شایعات حاکی از حسگر اثر انگشت مجهز به جانبی به همراه جک هدفون است. برخی گزارش ها حاکی از آن است که این گوشی حدود 900 دلار قیمت خواهد داشت.

این چیزی است که ما تاکنون درباره گوشی هوشمند پرچمدار آینده سونی می دانیم. انتظار داریم با نزدیک شدن به پرتاب ، اطلاعات بیشتری در مورد دستگاه بدانیم. این شرکت همچنین در MWC 2020 رویدادی را برای برنامه ریزی برنامه ریزی کرده است و تلفن می تواند در آنجا رسمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *