اخبار, تلفن همراه

گوشی وان پلاس 6 تی ، یکی از بهترین باتری های جهان را دارد

عمر باتری وان پلاس 6 تی

به تازگی باتری گوشی وان پلاس 6 تی مورد تست قرار گرفته و نتایج خیره کننده ای را به ثبت رسانده است. شاید بتوان گفت که وان پلاس 6 تی در این زمینه یکی از بهترین گوشی های موجود با دوام باتری بسیار بالا و مدت زما شارژ عالی است.

عمر باتری وان پلاس 6 تی

شرکت وان پلاس، یکی از شرکت های چینی است که همواره با محصولات خود به دنبال پیشرفت است. این شرکت در سال جدید با ارائه گوشی وان پلاس 6، توانست اثبات کند که می تواند در زمره پرچمداران قرار گیرد. البته شاید وان پلاس 6 تی پیشرفت خیلی زیادی نسبت به نسخه اصلی وان پلاس 6 نداشته باشد (به خاطر طراحی یکسانی که دارند)، اما در اینجا دو بخش کلیدی وجود دارد که در مدل 6T در آن نوآوری شده است: اول، اسکنر اثر انگشت زیر صفحه و دوم یک باتری بزرگ‌تر است. بی‌تردید هر دو این بخش‌ها مهم هستند.

وان پلاس 6 تی به یک باتری 3700 میلی‌آمپر ساعتی تجهیز شده است که بزرگ‌تر از باتری 3400 میلی‌آمپر ساعتی در نسخه اصلی وان پلاس 6 بوده و بزرگ‌ترین باتری به کار رفته تا به حال در یک گوشی برند وان پلاس است. پس این سوال پیش می‌آید که آیا در بحث عمر باتری نیز آیا می‌توان انتظار حاصل شدن تغییری بزرگ را داشت؟

نمودار زیر را برای عمر باتری وان پلاس 6 تی مشاهده کنید:

عمر باتری وان پلاس 6 تی

 

بسیار جالب است که بدانید، این گوشی در تست های به دست آمده میانگین عمر باتری 9 ساعت و 52 دقیقه ای را به ثبت رسانده که یکی از بهترین ها در نوع خود در سال 2018 به حساب می آید.. این زمان، از اغلب گوشی های پرچمدار سال 2018 بیشتر است و قطعا یکی از بالاترین امتیازهای به دست آمده توسط یک گوشی مجهز به نمایشگر OLED است. این امتیاز می‌تواند اپل آیفون 10 اس مکس، سامسونگ گلکسی نوت 9 و گوگل پیکسل 3 ایکس ال را شکست دهد که خبر خوبی برای کاربران مشتاق به خرید گوشی وان پلاس 6T خواهد بود.

البته همانطور که می دانید در سال جدید فقط و فقط دو محصول هستند که از نظر عمر باتری می توانند جلوی این محصول قرار بگیرند، آن دو هواوی میت 20 (نسخه اصلی) و آیفون ایکس آر هستند که هر دو به ییک نمایشگر به مراتب کم مصرف‌تر LCD تجهیز شده‌اند.

از سمت دیگر روی زمان شارژ شدن این گوشی بحث خواهیم کرد که البته وان پلاس 6 تی از این نظر از اکثر  رقبا جلوتر خواهد بود. وان پلاس 6 تی همراه یک شارژر پرسرعت خود برند OnePlus و یک کابل قرمز رنگ USB-C در داخل جعبه‌اش به فروش می‌رسد، پس نیازی نیست هزینه‌ی اضافی را برای بهره‌بردن از فناوری شارژ سریع پرداخت کنید.

عمر باتری وان پلاس 6 تی

در آزمون زمان شارژ شدن، بار دیگر شاهد عملکرد خوب گوشی پرچمدار جدید وان پلاس هستیم. این گوشی تنها در مدت 1 ساعت و 25 دقیقه به شارژ کامل می‌رسد؛ یعنی این که اگر در سفر هستید و تها 15 دقیقه وقت دارید تا گوشی خود را شارژ کنید، همین زمان برای شارژ شدن حدود 70 درصد باتری گوشی کافی است. در نهایت می‌توان گفت که عمر باتری وان پلاس 6 تی ، یکی از بهترین نتایج را در بین گوشی های پرچمدار سال 2018 به نام خود ثبت کرده است. علاوه بر این، نشان می‌دهد که تیم وان پلاس عملکرد خوبی را بر روی بهینه سازی عملکرد باتری گوشی جدیدش داشته است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *