اخبار, تلفن همراه

گوشی هواوی انجوی 10 اس (Enjoy 10s) معرفی شد

هواوی انجوی 10 اس

گوشی هواوی انجوی 10 اس (Enjoy 10s) که نسخه دیگری از گوشی هواوی آنر 20 لایت است امروز معرفی شد. این گوشی از جدیدترین گوشی های ارزان قیمت شرکت هواوی و زیرمجوعه آنر به شمار می رود که با سخت افزار قوی و مشخصات فنی مناسب به زودی روانه بازار خواهد شد. در ادامه جزییات فنی این گوشی و قیمت آن را بررسی خواهیم کرد.

این دستگاه یک صفحه نمایش 6.3 اینچی OLED با وضوح فول اچ دی پلاس و حسگر اثر انگشت داخلی دارد. ناچ قطره‌ای آن نیز از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. در پشت گوشی هواوی انجوی 10 اس دوربین سه‌گانه‌‌ای را می‌یابیم که متشکل از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور عمقی 2 مگاپیکسلی است. این دوربین دقیقا مثل تمام سری گوشی های جدید آنر و هواوی از تکنولوژی های هوشمند AI بهره می برد و در صحنه هایی با نور کم، دید عمق زیاد و رنج دینامیکی متوسط، بسیار عالی عمل می کند.


محصولات مرتبط:


تراشه کایرین 710F در زیر بدنه هواوی انجوی 10s، با 6 گیگ رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. آپشن استفاده از کارت microSD نیز برای کاربران محفوظ است. این دستگاه یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی با توانایی پشتیبانی از شارژ سریع 10 وات دارد. همچنین با EMUI 9.1.1 کار می‌کند که مبتنی بر اندروید 9 پای است. باتری موجود روی این دستگاه می تواند تا 2 روز کامل با کار بی وقفه دوام بیاورد چرا که پردازنده سری 710 کایرین بسیار بهینه سازی شده و کم مصرف است.

قیمت هواوی انجوی 10 اس

از نظر قیمت ، گوشی هواوی انجوی 10 اس یکی از بهترین میان رده ها با قیمت استثنایی به شمار می رود. وجود پردازنده میان رده پیشرفته سری 7، دوربین قوی 48 مگاپیکسلی و همچنین باتری 4000 میلی آمپری باعث شده تا این گوشی یکی از بهترین سری میان رده معرفی شده توسط شرکت هواوی نام بگیرد. قیمت این گوشی در حال حاضر در بازار 226 دلار برای نسخه پایه با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. گوشی جدید هواوی آنر 20 لایت در سه رنگ مشکی، سبز و ارغوانی گرادیان آخر آبان ماه به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *