اخبار, تلفن همراه

گوشی های هواوی پی 40 و پی 40 پرو در اسفندماه 98 رونمایی می شوند

هواوی پی 40 پرو

گوشی های هواوی پی 40 و پی 40 پرو اسفندماه سال 98 در شهر پاریس رونمایی خواهند شد. این دو گوشی از بهترین محصولات پرچمدار شرکت هواوی با دوربین فوق حرفه ای به شمار می روند که تا چند ماه دیگر رونمایی و به بازار عرضه خواهند شد.

هواوی اعلام کرد که از پرچمدار بعدی خود در پاریس در پایان ماه مارس سال آینده رونمایی خواهد کرد. این گوشی دارای اندروید 10 مبتنی بر EMUI 10 همراه با Huawei Mobile Services – بدون پشتیبانی از گوگل است. این مساله مستقیماً از سوی ریچارد یو ، رئیس بخش مصرف کنندگان هواوی تایید شد.
به نظر می رسد که هواوی پی 40 و پی 40 پرو بدون سرویس های گوگل نیز بتوانند فروش فوق العاده ای را تجربه کنند. هواوی میت 30 نیز به چنین مشکلی دچار شد اما از نظر فروش چیزی از هوای میت 20 نه تنها کم نداشت، بلکه به میزان بیشتری نیز فروش کرد.

مدیر شرکت هواوی قول داده است تا به طراحی قبلی و همچنین پیشرفت هایی در کیفیت تصویر دوربین ، عملکرد چیپست و عمر باتری بپردازد. این موارد معمولاً نکات برجسته پرچمداران این شرکت است ، هرچند عملکرد گوشی جدید به خاطر ثابت ماندن تراشه کایرین 990 نباید شگفت آور باشد. انتظار داریم هوآوی P40 و P40 Pro با چیپست Kirin 990 5G به بازار عرضه شوند – Kirin 1020 تراشه گوشی هواوی میت 40 خواهد بود.

هواوی پی 40 پرو - ریچارد یو

این گوشی ها از طریق کانال های معمولی – شرکت های مخابراتی و فروشگاه ها توزیع می شوند – تنها چیزی که با نسل P30 متفاوت خواهد بود ، کمبود برنامه های Google است که جایگزین گزینه های هواوی شده است.


محصولات مرتبط:


خدمات Mate 30 Pro و Huawei Mobile با ظرفیت محدود راهی اروپا شدند. اکنون Huawei چندین ماه فرصت دارد تا برنامه نویسان برنامه را وارد کند تا از دسترسی به برنامه های معروف در فروشگاه برنامه های جایگزین شرکت اطمینان یابد. در این صورت اکثر اپلیکیشن ها یا بازی های مربوط به گوگل همچو پلی استور در این گوشی جایگزین اپلیکیشن های بومی خواهند شد.

در مورد HarmonyOS ، سیستم عامل داخلی هواوی به نظر می رسد که به این زودی ها وارد گوشی های هوشمند نشود.. هواوی اخیراً مجدداً بر تعهد خود در استفاده از اندروید برای تأمین انرژی تلفن های هوشمند خود تأکید کرد ، اما قصد دارد در دستگاه های هوشمند تر (تلویزیون های هوشمند ، ساعتها ، بلندگوها و غیره) Harmony را طراحی کند.

گوشی های هواوی پی 40 و پی 40 پرو از نظر مشخصات فنی به 12 گیگابایت رم ، 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی ، پردازنده کایرین 990 یا 990 پلاس ، اندروید 10 بدن پشتیبانی از سرویس های گوگل و دوربین چهارگانه اصلی با لنز 64 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *