اخبار, تلفن همراه

گوشی های شیائومی ردمی 8 و ردمی 8 ای با قیمت عالی عرضه شدند

گوشی ردمی 8 ای

گوشی شیائومی ردمی 8 و ردمی 8 ای امروز با قیمت نزدیک به 100 دلار عرضه شدند. این گوشی ها را می توان ارزان قیمت ترین گوشی های مدرن حال حاضر بازار نامید. البته شیائومی همواره گوشی هایی با قیمت پایین به بازار عرضه کرده است اما دو سری جدید ردمی 8 و ردمی 8 ای از نظر کارایی نیز گوشی های خوبی به شمار می روند.

از امروز گوشی ردمی 8 و ردمی 8 ای شیائومی به صورت آنلاین برای فروش در چین آماده شده است. قیمت گوشی ردمی 8 ای البته باز هم پایین تر از ردمی 8 است، چرا که گوشی ردمی 8 نسخه ارتقا یافته گوشی 8 ای است. بنابراین انتظار داریم که هر دو گوشی جزو پر فروش ترین محصولات شرکت ردمی از توابع شیائومی باشند.

نسخه‌ی اصلی این گوشی به طراحی شیشه‌ای جدید Aura Wave Glass مجهز است که شیائومی همراه با گوشی ردمی کی 20 آن را معرفی کرد٬ در حالی که مدل 8A دارای طراحی پلاستیکی Aura Wave Grip است. نمایشگر هر دو گوشی 6.22 اینچی با وضوح +HD است٬ در حالی که حفره‌ی روی آن از یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. شباهت‌ها همچنان ادامه پیدا می‌کند. چرا که این دو گوشی از یک تراشه‌ی 12 نانومتری اسنپدراگون 439 با 3/4 گیگ رم و 32/64 گیگ رم با پشتیبانی از کارت حافظه‌ی میکرو اس دی بهره می‌برند.


محصولات مرتبط:


روی قاب پشتی٬ دو دیوایس از یک دوربین با سنسور 12 مگاپیکسلی Sony IMX363 برخوردارند. البته در مدل اصلی یک سنسور ثانویه‌ی 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق و یک اسکنر اثر انگشت نیز حضور دارد. ظرفیت باتری هر دو دیوایس نیز 5 هزار میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 18 وات است.

در حال حاضر گوشی شیائومی ردمی ۸ با قیمت پایه‌ی 113 دلاری برای مدلی با پیکربندی رم 3/حافظه 32 گیگ عرضه می‌شود٬ در حالی که مدل قدرتمندتر آن با رم 4/ حافظه 64 گیگ 127 دلار قیمت دارد. فروش مدل ۸ ای نیز با قیمت پایه 99 دلاری برای نسخه‌ی مجهز به رم 3/حافظه 32 گیگ و 113 دلار برای نسخه‌ی مجهز به رم 4/حافظه 32 گیگ از فردا آغاز خواهد شد.

عرضه جهانی هر دو گوشی از ماه آینده آغاز می شود. گوشی ردمی 8 با ورود به بازار داخلی قیمتی برابر با 2 میلیون تومان و ردمی 8 ای نیز قیمت تقریبی 1 میلیون و 600 هزار تومانی خواهد داشت که نسبت به سایر گوشی های میان رده با این مشخصات فنی قیمت بسیار خوب و مناسبی به شمار می رود. هر چند که هنوز شرکت شیائومی نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات خود در ایران را آن چنان گسترش نداده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *