اخبار, تلفن همراه

گوشی میان رده ویوو یو 3 با قیمت عالی و سخت افزار قدرتمند معرفی شد

ویوو یو 3

گوشی میان رده ویوو یو 3 با قیمت عالی و سخت افزار قدرتمند امروز توسط شرکت چینی ویوو معرفی شد. این گوشی دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعت است و با قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه می شود. در ادامه جزییات و مشخصات فنی این گوشی را بررسی می کنیم.

ویوو پس از معرفی و عرضه گوشی ویو نکس 3 نشان داد که می تواند یکی از بزرگترین تولید کنندگان گوشی های هوشمند در دنیا نام بگیرد. حالا این شرکت چند گوشی میان رده و پایین رده و محصولات مرتبط را معرفی کرده که در میان آن ها نام گوشی ویوو یو 3  نیز به چشم می خورد. روی قاب پشتی این گوشی نیز دوربین سه گانه متشکل از سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو دیده می‌شود.

گوشی ویوو یو 3

قلب تپنده دستگاه از اسنپدراگون 675 ساخته شده و در کنار آن 6 گیگابایت رم قرار دارد، حافظه داخلی دستگاه نیز 64 گیگابایتی است. از طرف دیگر رابط کاربری گوشی فانتاچ او اس 9 است که بر اساس اندروید 9 پای ساخته و برای گوشی ویوو طراحی شده است. ویوو برای گیمرها قابلیت‌های جذابی نظیر Multi-Turbo‌ و Game Space را در این دیوایس گنجانده است و یک دستیار مجازی به نام Jovi‌ نیز می‌تواند به شما خدمت‌رسانی کند.


محصولات مرتبط:


یک باتری غول پیکر 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع 18 وات وظیفه‌ی تامین انرژی مورد نیاز Vivo U3 را بر عهده دارد که از طریق یک درگاه قدیمی microUSB شارژ می‌شود. ویوو این گوشی را در سه رنگ مشکی، آبی و سبز عرضه می‌کند، در حالی که دو پیکربندی 4 گیگ رم/64 گیگ حافظه و 6 گیگ رم/64 گیگ حافه را برای آن در نظر گرفته است.

قیمت

قیمت گوشی در هر دو نسخه به ترتیب 140 و 170 دلار بوده و فروش آن‌ها از دو روز آینده از طریق سایت رسمی شرکت ویوو آغاز می‌شود. به نظر می رسد که در ایران قیمتی معادل با 3 میلیون تومان داشته باشد، بنابراین باید منتظر یک گوشی میان رده قدرتمند با قیمت بسیار عالی در روزهای آتی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *