اخبار, تلفن همراه

گوشی میان رده ال جی استایلو 5 توسط شرکت کره ای ال جی رونمایی شد

ال جی استایلو 5

گوشی میان رده ال جی استایلو 5 توسط شرکت کره ای ال جی امروز معرفی شد. این گوشی یکی از میان رده های ال جی با قیمت عالی و مشخصات فنی خوب است که ارزش خرید بسیار بالایی نیز دارد.

ال جی استایلو 5

بهتر است بگوییم که ال جی نیز در بازار میان رده ها بسیار موفق نشان داده و می تواند همچون سایر شرکت ها، گوشی های هوشمند با کیفیت و قیمت پایین عرضه کند. ال جی استایلو 5 که یک فبلت به شمار می رود تنها 230 دلار قیمت دارد و از نظر سخت افزاری نیز در حد یک میان رده معقول به شمار خواهد رفت.

گوشی میان رده ال جی استایلو 5

می توان گفت که گوشی ال جی استایلو 5 ، یک فبلت در سبک استایلو 4، با مشخصات سخت افزاری بهتر و قدرتمند تر است. این گوشی نیز با قلم هوشمند همراه شده و به یک صفحه نمایش 6.2 اینچی فول اچ دی مجهز است. از نظر نرم افزار و رابط کاربری، LG Stylo 5 دارای سیستم عامل اندروید 9 پای بوده و همچنین بر پایه یک پردازنده 8 هسته ای عرضه خواهد شد.

حافظه‌ی داخلی این گوشی 32 گیگابایت است٬ یک رم 3 گیگابایتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد٬ یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون استاندارد روی بدنه‌ی گوشی است و یک باتری 3,500 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه‌ی روشن نگه داشتن نمایشگر گوشی را بر عهده دارد. در قاب پشتی٬ یک دوربین 13 مگاپیکسلی و اسکنر اثر انگشت به چشم می‌خورد٬ در حالی که یک دوربین سلفی عریض 5 مگاپیکسلی در جلوی قاب حضور دارد.

به لطف یک قلم هوشمند٬ این گوشی می‌تواند قابلیت یادداشت‌برداری با نمایشگر خاموش را به نام Screen-off Memo ارائه کند. علاوه بر این قابلیت‌هایی همچون Pop Lens برای بزرگ‌نمایی متن‌ها و Draw Chat برای برقراری ارتباط با دوستان و آشنایان نیز در گوشی ال جی استایلو 5 حضور دارد.

این گوشی ال جی در حال حاضر تنها در آمریکا عرضه شده است. با مشخص شدن نوع پردازنده و تراشه اصلی این گوشی، به زودی شاهد عرضه و انتشار آن در اروپا و آسیا نیز خواهیم بود. فبلت های ال جی در نوع خود بی نظیر هستند و قلم های هوشمند بسیار قوی دارند.

نظر شما در مورد گوشی های ال جی چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *