اخبار, تلفن همراه

گوشی شیائومی می CC9 پرو با دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی خواهد شد

شیائومی می CC9 پرو

گوشی شیائومی می CC9 پرو یکی از بهترین گوشی های میان رده شرکت شیائومی به زودی با دوربین 108 مگاپیکسلی و صفحه نمایش فوق العاده عرضه خواهد شد. امروز اطلاعات جدید و مشخصات فنی کامل این گوشی منتشر شده که در ادامه با هم بررسی خواهیم کرد.

گوشی شیائومی می CC9 پرو را می توان آخرین گوشی میان رده استثنایی شرکت شیائومی در سال 2019 نامید. این گوشی با پردازنده اسنپدراگون 730G و همچنین دوربین 108 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

مشخصات شیائومی Mi CC9 پرو توسط یکی از افشاگران دنیای موبایل با نام کاربری sudhanshu1414 انتشار یافته؛ همان کسی که برای نخستین بار از وجود چنین دستگاهی خبر داده بود. به هر حال از فهرست منتشر شده، به نظر می‌رسد که مدل Pro نسبت به مدل استاندارد می سی سی 9 ارتقای چشمگیری یافته است.

از نمایشگر امولد 6.4 اینچی دستگاه آغاز کنیم که دارای وضوح فول اچ دی پلاس، ناچ قطره‌ای و حسگر اثر انگشت داخلی خواهد بود. مانند گوشی ردمی کی 20، شیائومی در می سی سی 9 پرو هم از تراشه اسنپدراگون 730G استفاده کرده است؛ یک چیپست قوی‌تر در قیاس با اسنپدراگون 710 که در Mi CC9 به‌کارگیری شده بود.


محصولات مرتبط:


دوربین این گوشی یک ماژول سه گانه است که با لنز های 108 مگاپیکسل اصلی، لنز اولترا واید 13 مگاپیکسل و همچنین لنز 8 مگاپیکسل تله فوتو ساخته شده است. همچنین در قسمت جلویی گوشی، یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار دارد تا این گوشی را یکی از بهترین گوشی های شیائومی برای کاربران علاقه مند به دوربین گوشی کند.

از دیگر مشخصات شیائومی می سی سی 9 پرو می توان به اندروید 10 و باتری 4000 میلی آمپر ساعت اشاره کرد. همچنین در کنار باتری این گوشی یک شارژر 20 وات فست شارژ قرار داده شده که می تواند در عرض 70 دقیقه گوشی را به طور کامل شارژ کند.

مشخصات فنی و قیمت شیائومی می CC9 پرو

صفحه نمایش 6.4 اینچی آمولد، وضوح فول اچ دی پلاس، ناچ قطره‌ای ، پردازنده  اسنپدراگون 730G کوالکام به همراه دوربین اصلی 108MP + دوربین زاویه باز 13MP + دوربین تله فوتو 8MP در پشت و دوربین 32 مگاپیکسل سلفی، باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فست شارژ بالای 20 وات ، سیستم عامل اندروید 10 ،مجهز به سنسور اثر انگشت درون صفحه‌ای، فرستنده مادون قرمز، NFC،ضخامت 9 میلی‌متر و وزن 180 گرم ،6 گیگ رم + 128 گیگ حافظه داخلی.

قیمت گوشی شیائومی می CC9 پرو در حدود 370 دلار است که به نسبت سخت افزار موجود روی آن و دوربین 108 مگاپیکسلی بسیار عالی و خیره کننده خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *