اخبار, تلفن همراه

گوشی شیائومی می 10 با صفحه نمایش 90 هرتز و شارژر 50 وات معرفی می شود

شیائومی می 10

گوشی شیائومی می 10 که یکی از بهترین محصولات پرچمدار سال 2020 به شمار می رود،روز 24 بهمن 98 رونمایی خواهد شد. این گوشی یکی از ارزان قیمت ترین محصولات شیائومی و پرچمداران سال نیز به شمار می رود. آن طور که مشخص است این گوشی به شارژر فست شارژ 50 وات شیائومی مجهز خواهد شد.

شیائومی فردا – 13 فوریه قصد دارد Mi 10 و Mi 10 Pro را در چین معرفی کند. جالب است بدانید که چه چیزی واقعاً فاش خواهد شد زیرا بیشتر اطلاعات توسط شرکت و مسئولان آن تا کنون در خبرها درز کرده است.

آخرین اطلاعات از حساب های Weibo در شیائومی و لی ژوئن ، مدیرعامل شرکت و بنیان گذار در دست است. وی تأیید کرد که تلفن می 10 دارای صفحه تجدید سرعت 90Hz است ، در حالی که سرعت شارژ آنها تا 50W است.

گوشی شیائومی می 10

صفحه نمایش شیائومی می 10 (و احتمالاً Xiaomi Mi 10 Pro) از نوع AMOLED خواهد بود و به روشنایی 1120 نیتز خواهد رسید. همچنین در این پنل سرعت نمونه گیری لمسی 180 هرتز قرار گرفته است تا از حداقل ورودی ، پشتیبانی HDR10 + استفاده کرده و فضای رنگ DCI-P3 را به حداقل برساند.
تصاویر شیائومی می 10 به همراه باتری آن نیز به تازگی فاش شده بود.

در همان زمان ، یک عکس به بیرون درز کرد و باتری 4،400 میلی آمپر ساعتی را تأیید کرد. همچنین از شارژ بی سیم 30W با پد شارژ اختصاصی و 10W شارژ معکوس در سایر دستگاه های بی سیم پشتیبانی می کند.


محصولات مرتبط:


شیائومی می 10

پس از اتمام رونمایی ، برگه مشخصات کامل فردا ظاهر می شود ، اما باید تا 23 فوریه منتظر بمانیم ، جایی که درباره ورود و قیمت جهانی اطلاعات بیشتری خواهیم شنید. البته به نظر می رسد که قیمت این گوشی در بازار جهانی چیزی در حدود 560 دلار باشد. گوشی پرچمداری که با ورود به بازار ایران حدودا 8 میلیون تومان قیمت خواهد داشت که در بین پرچمداران سال 2020 از ارزان قیمت ترین این محصولات به شمار می رود.

نظر شما در مورد گوشی جدید شیائومی می 10 و می 10 پرو چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *