اخبار, تلفن همراه

گوشی شیائومی می میکس آلفا به زودی به صورت انبوه تولید می شود

شیائومی می میکس آلفا

اوایل امروز (10 ژانویه 2020) ، یک کنفرانس تجاری توسط گروه شیائومی در پکن برگزار شد. در این رویداد ، یک اعلامیه قابل توجه در مورد می میکس آلفا منتشر شد ، مبنی بر اینکه این دستگاه در حال حاضر آماده تولید انبوه است.

در این رویداد شاهد حضور تیم تحقیق و توسعه شرکت چینی برای تلفن های هوشمند (آنهایی که در پشت فناوری صفحه نمایش فراگیر در می میکس آلفا قرار دارند) بود که برنده جایزه فناوری سالانه شیائومی برای سال 2019 شد. و در مصاحبه ای ، Cui Baoqiu ، رئیس شرکت شیائومی کمیته فنی و هان هایکای ، معمار تیم تحقیق و توسعه صفحه نمایش فراگیر ، موضوع را درباره تولید می میکس آلفا مطرح کردند.

می میکس آلفا شیائومی با صفحه نمایش تمام صفحه

به گفته مقامات ارشد ، این اسمارت فون هنوز تولید انبوه نشده است و هیچ برنامه ای برای انجام این کار روی میز نیست. با این حال ، آنها اظهار داشتند که شیائومی در حال حاضر ظرفیتی را دارد که بتواند تولید انبوه این گوشی را آغاز کند.


محصولات مرتبط:


علاوه بر این مشخص شده است که می میکس آلفا پس از تصمیم گیری در مورد نیاز به یک تلفن هوشمند منحصر به فرد و خلاقانه ، می میکس آلفا ساخته شد. علاوه بر این ، این دستگاه همچنین برای شکستن چرخه تکراری انواع مشابه تلفن های هوشمند که هم اکنون در حال گردش هستند ساخته شده است.

شیائومی می میکس آلفا

شیائومی در ابتدا می میکس آلفا را در تاریخ 24 سپتامبر 2019 اعلام کرده بود که از آن زمان مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. قطعاً یکی از نقاط فروش منحصر به فرد آن ، فناوری منحصربفرد صفحه نمایش منحصر به فرد آن بود که نمایشگر بخش اعظمی از بدنه تلفن هوشمند را پوشش می داد. از آنچه تاکنون می دانیم ، این یک گوشی مفهومی است که به احتمال زیاد شاهد تولید انبوه مانند پرچمداران دیگر شیائومی نخواهد بود و فقط در تعداد محدودی منتشر می شود.

شیائومی MIX Alpha 5G

اگرچه در این مصاحبه تأیید شده است که این شرکت می تواند از لحاظ فنی تولید انبوه را آغاز کند ، شیائومی ابتدا باید با دولت محلی چین و سایر بخش های مرتبط با تلفن های هوشمند قبل از فروش محصول در مقیاس بزرگ ، هماهنگی کند. در حال حاضر ، Mi mix alpha به عنوان گواهی بر خلاقیت های خلاقانه و پیشرفت های فناوری شیائومی عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *