اخبار, تلفن همراه

گوشی ریلمی X3 سوپر زوم با 12 گیگابایت رم در راه است

ریلمی x3 سوپرزوم

ریلمی X3 سوپرزوم یک گوشی موبایل جدید از ریلمی است. این محصول از طریق صدور گواهینامه توسط NBTC تایلند فاش شد و نشان داد که این تلفن دارای شماره مدل RMX2086 است. همین شماره مدل در بانک اطلاعاتی اختیارات BIS هند و EEC در روسیه نیز ظاهر شده است. علاوه بر این ، RMX2086 در پلت فرم معیار Geekbench ظاهر شد تا برخی از مشخصات اصلی آن را فاش کند.

ریلمی x3 سوپرزوم

مجوزهای NBTC ، EEC و BIS هیچ جزئیاتی در مورد مشخصات گوشی ریلمی X3 سوپرزوم نشان دادند. با این حال ، این لیست ها نشان می دهد که این گوشی هوشمند 5G نیست. لیست Geekbench 5 نشان می دهد که گوشی هوشمند در تست های تک هسته ای و چند هسته ای ، 788 و 2624 را به دست آورده است.

گوشی ریلمی X3 سوپرزوم

ظاهر Geekbench نشان می دهد که این تلفن توسط چیپست “msmnile” کوالکام هدایت می شود. نام رمزگذاری شده به چیپست اسنپدراگون 855 اشاره دارد. از آنجا که سلف ریلمی X2 Pro با Snapdragon 855+ عرضه شده است که نسخه پیشرفته ای از چیپست SD855 است ، احتمالاً این شرکت چینی ممکن است برای SD855 + در X3 Super Zoom همراه کند. SoC با 12 گیگابایت رم همراه است و از سیستم عامل آندروید 10 بارگیری می شود. اطلاعات دیگری در مورد مشخصات دستگاه در دسترس نیست.

moniker ریلمی X3 نشان می دهد که با قابلیت های قابل توجه در بزرگنمایی روبرو خواهد شد. این احتمال وجود دارد که این گوشی با سیستم دوربین عقب 108 مگاپیکسلی همراه باشد. تلفن های اخیر ریلمی در بخش های مختلف قیمت همه به دوربین های عقب چهار مجهز هستند. از این رو ، ریلمی X3 سوپرزوم می تواند با چهار دوربین عقب نیز عرضه شود.

به نظر می رسد X3 سوپرزوم برای رونمایی جدید Redmi K30 Pro Zoom Edition رقیب مستقیم این شرکت است. نام این گوشی همچنین حاکی از آن است که می تواند یک نسخه پایه از تلفن به نام ریلمی X3 وجود داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *