اخبار, تلفن همراه

گوشی ریلمی 6i به باتری 5000 میلی آمپری مجهز می شود

ریلمی 6i

گوشی ریلمی 6i که نسخه میان رده سری گوشی های ریلمی است به زودی با باتری 5000 میلی آمپر ساعت و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و مشخصات فنی یک میان رده قدرتمند رونمایی خواهد شد

قرار است ریلمی 6i در تاریخ 17 مارس رونمایی شود و این کمپانی پیش از این فاش کرده است که این تلفن هوشمند با پردازنده Helio G80 SoC ، دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی و شارژ سریع 18W عرضه می شود.

اکنون ریلمی فاش کرده است که 6i یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را بسته بندی می کند ، که از یک تیزر قبلی که می دانیم از طریق درگاه USB-C شارژ می شود همراه خواهد شد.
Realme 6i به نمایشگر نمایشگر درجه یک از آبشار قطره ای ، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تأیید کرده است.

گوشی ریلمی 6i

ریلمی 6i

6i یک لنز سلفی 16 مگاپیکسلی را همراه خواهد داشت ، که این یک ارتقا نسبت به دوربین جلوی 8MP 5i است. با این وجود ، برخلاف دوربینهای سلفی 6 و 6 Pro که در گوشه های بالا سمت چپ صفحه های خود قرار دارند ، در داخل شکاف آب قرار می گیرد.
Realme 6i به نمایشگر نمایشگر درجه یک از آبشار قطره ای ، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تأیید کرده است

تصویری سوم که توسط Realme به اشتراک گذاشته شده است ، نشان می دهد که 6i دارای یک شکاف برای خواننده اثر انگشت در سمت راست مانند 6 و 6 Pro نیست.

یک تصویر زنده از 6i که ماه گذشته در FCC مشاهده شد ، یک اسکنر اثر انگشت روی بدنه را نشان داد ، اما هنوز به طور رسمی وجود یا عدم وجود آن تأیید نشده است.

ریلمی 6i

قیمت

از نظر قیمت احتمالا سری جدید ریلمی نزدیک به 350 دلار قیمت خواهد داشت اما باز هم باید منتظر باشیم و رقم دقیق برای نسخه های متفاوت این گوشی را بررسی کنیم.


محصولات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *