اخبار, تلفن همراه

گوشی ریلمی 5i با قیمت عالی و مشخصات فنی خوب معرفی شد

ریلمی 5i

هفته گذشته ، ریلمی از تلفن هوشمند ریلمی 5i در ویتنام رونمایی کرد. امروز ریلمی هند یک رویداد پرده برداری در این کشور برگزار کرد تا همان تلفن را برای مخاطبان هندی معرفی و عرضه کند که قیمت بسیار عالی و مشخصات فنی قوی نیز در اختیار خواهد داشت.

این گوشی از قیمت ریلمی 5 که در آگوست سال گذشته رسمی شده بود ، قیمت کمتری دارد. ریلمی 5i با گوشی هوشمند قدیمی ریلمی 5 شباهت دارد. با این حال ، تنها دو تفاوت عمده بین این دو دستگاه این که ریلمی 5i از یک پنا با سایز کاهش یافته بهره می برد و مانند مدل ریلمی 5 دارای یک پنل پشتیی بسیار براق نیست.

قیمت ریلمی 5i در هند

ریلمی 5i در نسخه 4 حافظه RAM + 64 GB با قیمت Rs وارد هند شده است. 8999 (126 دلار). Forest Green و Aqua Blue دو نوع رنگی این تلفن هوشمند هستند. اولین فروش این تلفن هوشمند در تاریخ 15 ژانویه ساعت 12:00 (به وقت محلی) برگزار می شود. این تلفن هوشمند منحصراً برای خرید از طریق فروشگاه اینترنتی Flipkart و ریلمی هندوستان در دسترس خواهد بود.

در مقایسه ، ذخیره سازی ریلمی 5 با مدل پایه 3 GB RAM + 32 GB با همان قیمت 8999 روپیه (126 دلار) در هند به فروش می رسد.

ریلمی 5i

مشخصات فنی Realme 5i

ریلمی 5i به نمایشگر IPS LCD با شکاف mini dewdrop مجهز شده است. پنل پوسته عقب این تلفن هوشمند دارای یک عقب پلی کربنات جلا شده با روکش ضد اثر انگشت است.


محصولات مرتبط:


صفحه نمایش 6.52 اینچی رزولوشن HD + 720 x 1600 پیکسل و نسبت ابعاد 20: 9 را ارائه می دهد. این تلفن نوید نسبت صفحه نمایش به بدنه 89 درصد را دارد. پلتفرم موبایل Snapdragon 665 در زیر کاپوت دستگاه به همراه 4 گیگابایت رم LPDDR4x موجود است. این تلفن با ذخیره داخلی 64 گیگابایت حمل می شود. برای ذخیره سازی اضافی ، یک اسلات مخصوص کارت حافظه microSD در دستگاه وجود دارد.

سیستم عامل Android 9 Pie مبتنی بر ColorOS 6.1 روی دستگاه از قبل بارگذاری می شود. این گوشی مجهز به باتری 5،000 میلی آمپر ساعتی است که زمان آماده به کار 30 روز را می دهد. تلفن از شارژ معکوس پشتیبانی می کند اما فاقد پشتیبانی برای شارژ سریع است.

در قسمت پشتی ریلمی 5i از یک دوربین چهارگانه برخوردار است که شامل یک لنز اصلی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.8 ، یک لنز 119 درجه 8 مگاپیکسلی ultrawide ، یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی است. این پشتیبانی با پشتیبانی از Super Night Scape 2.0 ، EIS برای فیلمبرداری و ضبط فیلم با سرعت آهسته انجام می شود. این گوشی دارای دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی است. در مقایسه ، ریلمی 5 مجهز به دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *