اخبار, تلفن همراه

گوشی ریلمی ایکس 2 پرو (Realme X2 pro) به زودی معرفی می شود

گوشی ریلمی ایکس 2 پرو

گوشی ریلمی ایکس 2 پرو که پرچمدار جدید شرکت اوپو است به زودی رونمایی می شود. مشخصات فنی کامل این گوشی طی روزهای گذشته فاش شد که نشان دهنده یک گوشی تمام عیار با ارزش خرید بسیار بالا و دوربین حرفه ای است. در ادامه سایر مشخصات ریلمی ایکس 2 را بررسی می کنیم.

روز بیست و سوم مهر ماه 98 گوشی ریلمی ایکس 2 ، پرچمدار جدید ریلمی اوپو رونمایی خواهد شد. طبق اعلام قبلی این گوشی در رویداد اسپانیا شرکت ریلمی رونمایی می شود. اما مشخصات فنی گوشی به صورت کامل قبل از رونمایی فاش شده که می توان به عنوان آخرین مشخصات اصلی این گوشی آن را در نظر گرفت.

گوشی ریلمی ایکس 2 پرو

ایکس 2 پرو ، نخستین گوشی به معنای واقعی پرچمدار برند ریلمی است که به یک تراشه‌ی اسنپدراگون 855 پلاس و یک نمایشگر 90 هرتزی مجهز خواهد بود. سازنده همچنین وجود قابلیت‌هایی همچون اسپیکرهای دوگانه استریو با پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس، فناوری شارژ سریع 50 وات SuperVOOC و یک دوربین 64 مگاپیکسلی با همراهی یک لنز تله فوتو را در این دیوایس تایید کرده است.

پس از عرضه گوشی ریلمی ایکس تی، اکثر گوشی های عرضه شده پرچم دار توسط این شرکت، با دوربین چهارگانه و لنز اصلی 64 مگاپیکسلی ، یکی پس از دیگری راهی بازار شدند. سری ریلمی ایکس 2 پرو نیز از این قاعده مستثنی نیست و انتظار داریم که یک دوربین چهارگانه با لنز64 مگاپیکسلی روی آن مجهز شود. البته این ترکیب در قاب پشتی، قسمت وسط گوشی قرار می گیرد.

ریلمی ایکس 2 پرو همچنین در سایت تنا نیز رویت شده است. بنابراین هیچ چیزی در مورد این گوشی وجود ندارد که بر ما پوشیده باشد. به نقل از تنا، یک نمایشگر 6.5 اینچی AMOLED‌ با وضوح فول اچ دی پلاس روی قاب جلویی گوشی قرار دارد. در داخل این نمایشگر یک اسکنر اثر انگشت جای خوش کرده و در بالای آن نیز داخل یک بریدگی می‌تواند دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را یافت.


محصولات مرتبط:


ساختار دوربین چهارگانه این گوشی متشکل از یک لنز اصلی 64 مگاپیکسلی با سیستم کواد بایر است که می تواند 4 پیکسل را در یک پیکسل بگنجاند. همچنین در کنار این لنز، سنسورهای 13 مگاپیکسلی تله فوتو، 8 مگاپیکسلی اولتراواید و تشخیص عمق 2 مگاپیکسل نیز قرار دارد . از نظر نرم افزاری گوشی جدید ریلمی به اندروید 9 پای مجهز شده است و رابط کاربری آن نیز کالر او اس 6 خواهد بود. 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز به عنوان میزان رم و حافظه گوشی در نظر گرفته شده است. از سوی دیگر باید به این نکته نیز اشاره کرد که گوشی جدید ریلمی به اسلات کارت حافظه میکرو اس دی مجهز نشده بنابراین نمی توان ظرفیت حافظه آن را بیش از حافظه داخلی افزایش داد

قیمت ریلمی ایکس 2 پرو هنوز فاش نشده اما به نظر می رسد قیمت آن با گوشی های ریلمی XT و ریلمی ایکس پرو برابری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *