اخبار, تلفن همراه

گوشی تاشو سامسونگ 2020، گلکسی Z فلیپ نامگذاری شد

گلکسی Z فلیپ

گوشی تاشو گلکسی فولد 2 که تا کنون نامگذاری نشده بود امروز در خلال رویداد CES 2020 به نام گلکسی Z فلیپ و به صورت رسمی نام گذاری شد.

سامسونگ در نسخه تازه CES در سال 2020 ، تعدادی از محصولات را به تعداد مشخصی از افراد معرفی کرد. یکی از محصولات تلفن دوم تاشو است که به زودی منتشر می شود و دارای طراحی طلایی است. عکسی از این رویداد نشان داد تلفن را که در ابتدا با عنوان Galaxy Fold 2 نامگذاری شده بود با نام “Galaxy Bloom” نشان داد. اکنون ، یک نشت جدید فاش کرده است که نام رسمی تلفن این نیست بلکه نام کدگذاری آن است.

Universe leaker محبوب (UniverseIce) چند ساعت پیش به توییتر رفت و توییتی را منتشر کرد که می گوید “بلوم فقط یک کد است …” و “نام واقعی Galaxy Z فلیپ است”. چند ساعت بعد ، احتمالاً نتوانسته هیجانش را جلب کند ، او عکسی را به اشتراک گذاشت که نام رسمی دستگاه را نشان می داد.

بلوم فقط یک نام کد است ، نام واقعی Galaxy Z xxxx است ، حدس بزنید! pic.twitter.com/55mGBp4v0A

– جهان یخ (UniverseIce) 12 ژانویه 2020

گلکسی Z فلیپ

گوشی گلکسی Z فلیپ سامسونگ

طبق توئیت ، دستگاه معروف به Galaxy Bloom با عنوان گلکسی Z فلیپ به بازار عرضه خواهد شد. براساس این اطلاعات جدید ، به جرات می توان گفت که Galaxy Z خط جدیدی از تلفن های هوشمند سامسونگ است.

گلکسی Z فلیپ سامسونگ برخلاف Galaxy Fold که محورهای عمودی خود را تاشو می کند ، برابر محور افقی خود خواهد داشت.


محصولات مرتبط:


گزارش شده است که این دستگاه به جای پردازنده جدید و قدرتمندتر Snapdragon 865 با پردازنده اسنپدراگون 855 در زیر بدنه عرضه می شود. همچنین نوع جدیدی از شیشه را پوشش می دهد که صفحه نمایش به نام Ultra Thin Glass را جایگزین فیلم پلیمری می کند. Galaxy Fold.

از دیگر مشخصات گلکسی Z Flip می توان به پشتیبانی از ضبط فیلم 8K ، دوربین دوگانه و نمایشگر Infinity-O با سوراخ پانچ محور برای دوربین سلفی اشاره کرد. همچنین باید Android 10 را بر اساس OneUI از کادر خارج کرد. می توانید تصاویر دستگاهی را که ماه گذشته به بیرون درز کرده است در اینجا ببینید.

سامسونگ در رویدادی که قرار است در 11 فوریه برگزار شود ، Galaxy Z Flip را در کنار سری Galaxy S20 معرفی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *