اخبار, تلفن همراه

گوشی ایسوس راگ فون 3 ، قدرتمندترین گوشی دنیا در راه است

گوشی ایسوس راگ فون 3

گوشی ایسوس راگ فون 3 یکی از قدرتمندترین گوشی های دنیا در سال 2020 خواهد بود. پس از عرضه راگ فون 2 در سال 2019 و کسب موفقیت های بسیار در زمینه عرضه گوشی های گیمینگ فوق استثنایی، امسال نیز ایسوس تصمیم گرفته تا نسل سوم گوشی های گیمینگ راگ فون خود را وارد بازار کند به همین شکل گوشی ایسوس راگ فون 3 به زودی وارد بازار خواهد شد.

گوشی ایسوس راگ فون 3

جانشین Asus ROG Phone 2 بسیار مورد توجه هنوز پدیدار نشده است ، اما برخی از نشانه ها وجود دارد که نشان می دهد ROG Phone 3 به زودی نور روز را خواهد دید. با وجود عدم وجود نشت جدی ، این واقعیت که ROG Phone 3 مراحل صدور گواهینامه WiFi Alliance را پشت سر گذاشت و در لیست اخیر Geekbench ظاهر شد ، نشان دهنده نزدیک شدن به انتشار آن است.

ایسوس راگ فون 3

گوشی ایسوس راگ فون 3

تلفن زیر شماره مدل I003DD پنهان شده است که می توانید در لیست Geekbench و در گواهینامه WiFi مشاهده کنید. همانطور که انتظار می رفت ، این گوشی چیپست اسنپدراگون 865 را اجرا می کند – سرعت ساعت و نتیجه آزمایشات آن نیز در تصویر مشخص است.

پیش از این ، ROG Phone II دارای کدگذاری بسیار مشابه I001D بود ، که نشان می دهد تلفن ذکر شده غول بازی است و جانشین Zenfone 6 نیز نخواهد بود.گوشی ایسوس راگ فون 2 تقریبا با قیمت 15 میلیون تومانی در بازار موجود است، اما گوشی سری جدید ایسوس راگ فون 3 احتمالا قیمتی فراتر از 18 میلیون تومان داشته باشد. باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا این گوشی به 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی  مجهز خواهد شد یا خیر.

گوشی های گیمینگ بسیاری در سال 2020 عرضه می شوند که از جمله آن می توان به شیائومی بلک شارک و لنوو لجیون گیمینگ فون اشاره کرد، اما هر کدام قابلیت های ویژه ای دارند که احتمالا ایسوس ROG فون 3 از تمام آن ها قدرتمند تر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *