اخبار, تلفن همراه

گوشی اوپو A31 با صفحه نمایش 6.5 اینچ و قیمت عالی معرفی شد

گوشی اوپو A31

شرکت اوپو که یکی از معتبرترین شرکت های چینی تولید گوشی هوشمند است امروز از سری محصولات میان رده خود رونمایی کرد. گوشی اوپو A31 که یک گوشی میان رده با دوربین عالی و قیمت مناسب به شمار می رود توسط این شرکت چینی رونمایی شد. به نظر می رسد که شرکت اوپو با در دست گرفتن خط میانه بازار به دنبال پر کردن خلا موجود در دنیای تکنولوژی میان رده ارزان قیمت با تولید گوشی های با کیفیت و با قیمت پایین است.

گوشی اوپو A31

اوپو برند جدید خود A31 را به بازار اندونزی معرفی کرد. آخرین عضو سری میانی این برند ، نمایشگر 6.5 اینچی HD + با شکاف قطره ای را برای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و نسبت تصویر 20: 9 به ارمغان می آورد.

در پشتی یک آرایه دوربین سه گانه با یک لنز اصلی 12 مگاپیکسلی ، سنسور پرتره 2MP و یک اسکنر ماکرو 2MP قرار دارد. همچنین یک اسکنر اثر انگشت خازنی در وسط گوشی قسمت پشتی وجود دارد.

پردازنده MediaTek Helio P35 با حافظه رم 4 گیگابایتی و 128 گیگابایت در قسمت فرمان قرار دارد كه از طریق شیار microSD میزان حافظه این گوشی تا 512 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود.


محصولات مرتبط:


قسمت نرم افزاری این گوشی توسط Android 9 Pie با رابط کاربری ColorOS 6.1 سفارشی Oppo در بالا پوشانده شده است. این باتری باتری برابر با 4300 میلی آمپر ساعت و از طریق درگاه microUSB شارژ می شود. از دیگر ویژگی های قابل توجه آن می توان به جک هدفون ، بلوتوث 5.0 و گیرنده رادیو FM اشاره کرد.

گوشی اوپو A31

A31 با رنگ های Mystery Black and Fantasy White با قیمت 2،599،000 IDR (190 دلار) در دسترس است. این در حال حاضر از طریق Oppo اندونزی و همه فروشندگان عمده محلی در حال فروش است. هنوز هیچ گزارشی در مورد انتشار بین المللی وجود ندارد. البته اگر این گوشی وارد بازار ایران شود می تواند یکی از بهترین گوشی های بین 2 تا 3 میلیون تومانی بازار لقب بگیرذ.

از جمله رقبای این گوشی می توان به شیائومی ردمی نوت 8 و گلکسی A30S سامسونگ اشاره کرد که هر دو با سخت افزار مشابه قیمت های بسیار بیشتری نسبت به اوپو A31 دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *