اخبار, تلفن همراه

گوشی اوپو فایند X2 دارای صفحه نمایش 120 هرتز کواد اچ دی پلاس خواهد بود

اوپو فایند X2

اوپو فایند X2 یکی از جدیدترین تلفن های هوشمند چینی امسال است. این گوشی به عنوان جانشین گوشی Find X 2018 که با خلاقانه ترین مشخصات فنی عرضه شد ، روانه بازار خواهد شد. پیش از انتشار تلفن ، مشخصات فنی این محصول منتشر شده، امروز ، یک شرکت کننده چینی جزئیات صفحه نمایش تلفن را فاش کرد.

اوپو فایند X2

ماه گذشته ، هنگامی که تأیید شد که Find X2 امسال به بازار عرضه می شود ، برایان شن فاش کرد که این گوشی نمایشگر بهتری نسبت به مدل قبلی خود دارد. این نباید تعجب آور باشد زیرا تولید کنندگان بیشتری این روزها روی نمایشگرها تمرکز می کنند.

طبق اعلام ایستگاه دیجیتال چت ، صفحه نمایش Find X2 وضوح QHD + و سرعت تجدید 120Hz خواهد داشت. این رزولوشن در واقع 3168 x 1440 است و صفحه نمایش یک صفحه نمایش خمیده OLED است که توسط سامسونگ ساخته شده است. وی می افزاید: این صفحه نمایش اندازه ای در حدود 6.5 اینچ و یک سوراخ در گوشه بالا سمت چپ برای دوربین سلفی دارد.


محصولات مرتبط:


صفحه نمایش اوپو Find X2

OPPO به کاربران این امکان را می دهد تا کیفیت صفحه نمایش را بین FHD + و QHD + جابجایی کنند و کاربران می توانند بدون توجه به رزولوشن نمایش داده شده ، بین نرخ تجدید 60Hz یا نرخ تجدید 120Hz را انتخاب کنند. طرفداران سامسونگ قطعاً ناراضی خواهند بود زیرا سری Galaxy S20 تنها با تنظیم وضوح تصویر بر روی FHD + قادر به تبدیل به 120 هرتز است.

اوپو فایند X2

در حالی که ترکیبی از وضوح QHD + و سرعت تجدید 120Hz به طور قطع تأثیر منفی بر روی باتری خواهد گذاشت ، این امکان را برای کاربران فراهم می کند که انتخاب کنند کدام ترکیبی را که می خواهند استفاده کنند ، کاری هوشمندانه است تا اینکه آن را از دسترس خارج کنید.

اوپو فایند X2 دارای یک پردازنده Snapdragon 865 و یک مودم Snapdragon X55 برای پشتیبانی از شبکه 5G است. پیش بینی می شود این سه ماهه راه اندازی شود ، بنابراین انتظار داریم بزودی نشت بیشتری رخ دهد و تا زمان عرضه گوشی تصاویر و مشخصات فنی دقیق تری از گوشی اوپو فایند X2 به دست برسد. با تگ اوپو همراه موب خرید باشید و اخبار این گوشی را پیگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *