اخبار, تلفن همراه

گوشی ال جی K61 ، K51S و K41s با مشخصات قوی و قیمت عالی معرفی شد

ال جی به تازگی یک سری از تلفن های میان رده را برای سری K خود معرفی کرده است. ال جی K61 ، ال جی K51S و ال جی K41S نام سه گوشی جدید این شرکت هستند. هر سه دستگاه از نمایشگرهای 6.5 اینچی با وجود طراحی های مختلف ، دوربین های عقب چهارگانه و باتری های 4000mAh بهره می برند.

ال جی K61 صدرنشین این بسته است و یکی دیگر از گوشی های ال جی است که دقیقاً مانند LG Q70 دارای صفحه نمایش حفره ای است. صفحه نمایش 6.5 اینچی از نسبت ابعاد 19.5: 9 و رزولوشن FHD + برخوردار است. سوراخ پانچ که در گوشه بالا سمت چپ قرار دارد ، دارای سنسور 16MP است.

در پشت چهار دوربین قرار دارد که به صورت افقی تنظیم شده اند. یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی وجود دارد که با دوربین 8 مگاپیکسلی با زاویه فوق العاده پرنده ، یک دوربین ماکرو 2MP و یک سنسور 5MP برای عمق جفت می شود. در زیر دوربین ها اسکنر اثر انگشت وجود دارد

ال جی می گوید یک پردازنده هشت هسته ای 2.3 گیگاهرتزی در داخل دستگاه وجود دارد اما سازنده و مدل آن مشخص نشده است. همچنین از 4 گیگابایت رم بهره می برید و گزینه ای بین 64 گیگابایت و 128 گیگابایت حافظه قابل ارتقا (حداکثر 2 ترابایت) را انتخاب کنید.

ال جی K61

ال جی K61 باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را که از طریق درگاه USB Type-C شارژ می شود ، در خود جای می دهد. این گوشی دارای DTS: X 3D Surround Sound ، دکمه اختصاصی Google Assistant و مطابقت با MIL-STD 810G است. همچنین بلوتوث 5.0 ، NFC و جک صوتی نیز وجود دارد. ال جی در نسخه اندرویدی که تلفن های تلفن همراه با آن صدا می کنند بی صدا بوده است.

K61 در رنگ های تیتانیوم ، سفید و آبی در دسترس خواهد بود.

گوشی ال جی K61 ، K51S و K41s

ال جی K51S همچنین دارای صفحه نمایش حفره ای 6.5 اینچی است اما وضوح آن به HD + کاهش یافته است. همچنین از نسبت ابعاد 20: 9 برخوردار است و از K61S باریک تر است.

در داخل این گوشی یک چیپست اکتای 2.3 گیگاهرتزی قرار دارد و دارای 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه است. یک اسلات کارت MicroSD به شما امکان می دهد تا به ذخیره 2 ترابایت اضافی اضافه کنید.

یک دوربین 13 مگاپیکسلی در جلوی دوربین سلفی وجود دارد ، در حالی که در پشت شما یک دوربین اصلی 32 مگاپیکسلی ، یک دوربین فوق العاده 5 مگاپیکسلی ، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی قرار دارد. در زیر دوربین های عقب اسکنر اثر انگشت قرار دارد.

دقیقاً مانند K61S ، شما از انطباق MIL-STD 810G ، بلوتوث 5.0 ، NFC ، یک دکمه دستیار Google ، یک درگاه USB-C ، یک جک صوتی ، DTS: X 3D Surround Sound استفاده می کنید. LG K51S باتری 4000mAh نیز دارد و در تیتانیوم ، صورتی (قرمز) و آبی نیز در دسترس خواهد بود.

LG K41S صفحه نمایش سوراخ پانچ را در اختیار دارد ، اما اندازه آن را در 6.5 اینچ ، وضوح در HD + و نسبت ابعاد را در 20: 9 نگه می دارد. پردازنده آن با سرعت 2.0 گیگاهرتز به دست می آید و از 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه قابل ارتقا برخوردار می شوید.

دوربین سلفی یک سنسور 8 مگاپیکسلی است در حالی که دوربین اصلی عقب یک سنسور 13 مگاپیکسلی است. سه دوربین عقب باقیمانده مانند دوربین LG K51S است.

همچنین دارای اسکنر اثر انگشت ، دکمه اختصاصی Google Assistant ، NFC ، بلوتوث 5.0 و درگاه USB Type-C است. سازگاری MIL-STD 810G و DTS: X 3D Surround Sound وجود دارد.


محصولات مرتبط:


ظرفیت باتری 4000mAh است و شما قادر خواهید بود تلفن را در تیتانیوم ، سیاه و سفید انتخاب کنید.

قیمت و تاریخ عرضه

ال جی قیمت گذاری گوشی ها را فاش نکرده است. با این حال ، گفته می شود این تلفن در سه ماهه دوم سال در آمریکا و همچنین بازارهای کلیدی در اروپا و آسیا به بازار عرضه خواهد شد.

این تلفن ها نباید گران باشند زیرا ال جی می گوید آنها به مشتریانی که می خواهند “در حالی که در بودجه باقی مانده اند ،” از تجربه متوسط ​​گوشی هوشمند خود ارتقاء پیدا کنند “قرار دارند.

ال جی همچنین در بیانیه مطبوعاتی افزود که مشخصات و ویژگی ها بسته به بازار ممکن است متفاوت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *