اخبار, تلفن همراه

گوشی آیفون SE 2 اپل ، یک میان رده ارزان قیمت خواهد بود

آیفون SE 2

اپل به زودی گوشی آیفون SE 2 را با قیمت پایین و مشخصات فنی یک میان رده عرضه خواهد کرد. شایعات نشان می دهد که گوشی آیفون اس ای 2 شباهت های بسیار زیادی با آیفون 8 دارد که در سال 2017 تولید و عرضه شد. در ادامه مشخصات فنی فاش شده از گوشی میان رده جدید اپل را با هم بررسی خواهیم کرد.

خبرهای زیادی درباره گوشی اپل آیفون SE 2 در هفته‌های گذشته منتشر شد. در حقیقت تعداد زیادی از شایعات منتشرشده نشان می‌دهد یک گوشی در سطح ابتدایی توسط اپل در آینده نزدیک معرفی خواهد شد. اینطور که پیداست گوشی جدید آیفون دارای طراحی مشابه آیفون 8 (iPhone 8) بوده و مجهز به پردازنده 13 اپل است. همچنین به نظر می‌رسد زمان معرفی آن هم در سه ماهه نخست سال 2020 میلادی خواهد بود.

آیفون SE 2

اپل از سال 2017 به تغییر رویکرد در عرضه گوشی های هوشمند رو آورد. رویکردی که طی آن سه سری گوشی در هر سال توسط این شرکت عرضه و رونمایی می شد.

سری اول پرچمدار هایی با قدرت و قیمت بسیار بالا، سری دوم گوشی های گران قیمت متوسط و سری سوم گوشی های ارزان قیمت با سخت افزار پایین رده که از جمله آن ها همین آیفون SE 2 را می توان نام برد که سری پیشرفته آیفون SE است. گوشی جدید آیفون SE 2 با مشخصات فنی نزدیک به آیفون 8 رونمایی می شود که جزو سری های متوسط سال 2017 به شمار می آمد.

یکی از افشاکنندگان مشهور چینی فاش کرد که شرکت اصلی مستقر در کوپرتینو کار جمع‌آوری قطعات برای زنجیره تامین را در ماه دسامبر آغاز خواهد کرد. همچنین مدعی‌ست آیفون اس ای 2 مجهز به تراشه A13 Bionic خواهد بود و ممکن است تا سه ماه آینده به طور رسمی معرفی شود. این خبر با گزارش منتشرشده از پیشبینی Guo Mingyu، تحلیل‌گر سابق Tianfeng International مطابقت دارد؛ او اظهار داشت که شرکت اپل از گوشی iPhone SE2 در سه ماهه نخست سال 2020 میلادی رونمایی خواهد کرد و همچنین مدعی بود طراحی کلی گوشی و بیشتر مشخصات سخت افزاری آن هم مشابه آیفون 8 است.


محصولات مرتبط:


به نظر می رسد که گوشی آیفون SE 2 با 3 گیگابایت رم DDR4 و پردازنده A13 اپل به همراه نسخه هایی با حافظه 64 و 128 گیگابایتی عرضه شود. این گوشی همچنین در چند طرح و رنگ نیز موجود خواهد بود که از جمله رنگ های آن می توان به خاکستری ، سفید و سرخ اشاره کرد.

بر اساس آن چه که قیمت احتمالی آیفون اس ای 2 نامیده می شود منتشر شده، این گوشی نزدیک به 400 دلار قیمت دارد که ارزان ترین سری آیفون از سال 2017 نیز به شمار خواهد رفت.

به نظر می رسد که با جدایی جای آیو از شرکت اپل طرح و برنامه های این شرکت متفاوت و دگرگون شود. انتظار می رود که اپل در میانه های سال 2020 حد اقل بتواند گوشی هایی با استانداردهای فراتر از سایر گوشی ها بسازد و همچنین مجددا رتبه دوم پر فروش ترین شرکت بزرگ تولید گوشی و محصولات هوشمند را از هواوی پس بگیرد.

آیفون SE 2

به طورحتم حداقل در سال 2020 میلادی اپل می توانید 20 میلیون نسخه به فروش برساند و حتی احتمال دستیابی به آمار فروش 30 میلیون واحد هم وجود دارد.

در هر صورت به دلیل هزینه پایین، احتمالا آیفون اس ای 2 از شبکه 5G پشتیبانی نخواهد کرد؛ البته اگر غیر از این بود و از شبکه 5G پشتیبانی می‌کرد، قطعا برای کاربران و کارشناسان تعجب‌آور بود.

نسخه آیفون 12 به طور حتم در هر سه رده به اینترنت نسل 5 مجهز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *