اخبار, تلفن همراه

گوشی آنر 9 ایکس هواوی به زودی با مشخصات فنی قوی معرفی می شود

آنر 9 ایکس

گوشی آنر 9 ایکس هواوی که از سری پرطرفدار نسل جدید بعد از آنر 8 ایکس است، به زودی با مشخصات فنی عالی و قیمت مناسب عرضه خواهد شد، به نظر می رسد که ماه آینده زمان عرضه این گوشی جدید هواوی باشد.

در روزهای اخیر شایعات ضد و نقیضی در مورد گوشی آنر 9 ایکس هواوی به گوش می رسید. دیروز مدیر ارشد شرکت هواوی اعلام کرد که گوشی آنر 9 ایکس دست کم تا یک ماه دیگر معرفی خواهد شد. همچنین تایید کرده است٬ از آنجایی که گوشی‌های خانواده آنر 9 ایکس در ماه جولای معرفی شده‌اند٬ مشکلی بابت استفاده از سیستم عامل اندروید و دسترسی به سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های شرکت گوگل نخواهند داشت.

آنر 9 ایکس

این شرکت سازنده‌ی چینی همچنین در حال برنامه ریزی برای رونمایی از دیوایس‌های اینترنت اشیاء جدیدی است. تا سه ماهه‌ی نخست سال 2020 نیز می‌توانیم شاهد عرضه‌ی تلویزیون آنر ویژن در بازار باشیم. یکی از قابلیت‌های جذاب این تلویزیون٬ دسترسی کاربران گوشی‌های خانواده آنر ۹ ایکس به آنر تی وی است. آنر همچنین همکاری‌هایی را با شرکت‌های مطرح دنیای سرگرمی آغاز کرده است که می‌تواند به خبرهای خوبی برای طرفداران تلویزیون آنر تبدیل شود.


محصولات مرتبط:


قیمت و مشخصات آنر 9 ایکس

مشخصات فنی آنر 9 ایکس شامل صفحه نمایش با اندازه 6.59 اینچ ال سی دی و کیفیت فول اچ دی پلاس می شود. همچنین صفحه نمایش این گوشی با تراکم 391ppi ساخته شده است. از نظر سخت افزار، گوشی آنر 9 ایکس هواوی به پردازنده هایسیلیکن کایرین 810 هشت هسته ای مجهز خواهد شد و در کنار آن رم 8 یا 6 گیگابایت در نسخه های مختلف قرار می گیرد. این گوشی همچنین از کارت حافظه میکرو اس دی پشتیبانی می کند و با استفاده از آن می توان حافظه گوشی را تا 512 گیگابایت افزایش داد.

از نظر دوربین، روی قاب پشتی٬ یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 به کار رفته است که یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی آن را همراهی می‌کند. اما یک دوربین سلفی با مکانیزم پاپ آپ نیز در اینجا قرار دارد که از یک سنسور 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 استفاده می‌کند.

باتری این گوشی 4000 میلی آمپر ساعت است و با یک شارژر فست شارژ 20 واتی همراه خواهد شد. رابط کاربری EMUI 9.1.1 بر پایه‌ی اندروید 9 پای ، رابط کاربری و نرم افزار گوشی را تشکیل می دهند. گزینه‌های ارتباطی این دیوایس شامل بلوتوث٬ ٬Wi-Fi 802.11 ac درگاه USB نوع C و یک درگاه 3.5 میل‌متری می‌شود. یک اسکنر اثر انگشت در کنار قاب جای گرفته است و تشخیص چهره نیز دیگر گزینه‌ی امنیتی آنر ۹ ایکس است. در انتها باید به ابعاد 163.11 در 77.2 در 8.8 میلی‌متر و وزن 206 گرمی گوشی جدید آنر اشاره کرد.

قیمت گوشی جدید آنر چیزی در حدود 220 تا 240 دلار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *