اخبار, تلفن همراه

گلکسی S20 و S20 پلاس سامسونگ به دوربین 108 مگاپیکسل مجهز نمی شوند

گوشی گلکسی S20 سامسونگ

طبق گزارش ها ، سامسونگ در حال توسعه یک دوربین پیشرفته 108 مگاپیکسلی برای سری گوشی گلکسی S20 است. اما اگر می توان اطلاعات جدیدی را باور کرد ، این سنسور تنها در یکی از مدل های پرچمدار شرکت موجود خواهد بود.

در توییت منتشر شده در اوایل امروز ، IceUniverse فاش کرد که نه گلکسی اس 20 یا Galaxy S20 + از دوربین جدید 108 مگاپیکسلی بهره نخواهند برد. این به این دلیل است که سامسونگ گزارش داده است که سنسور را برای مدل برتر سری Galaxy S20 Ultra رزرو کرده است.

در عوض Galaxy S20 استاندارد و Galaxy S20 بزرگتر از دوربین 12 مگاپیکسلی به روز شده استفاده می کنند. سامسونگ از زمان معرفی Galaxy S7 در سال 2016 ، از سنسورهای 12 مگاپیکسلی در دستگاه های خود استفاده کرده است ، اما این بار ذهنیت خود را تغییر داده است.

طبق گزارش ها ، این غول کره جنوبی اندازه پیکسل را در دوربین جدید خود به 1.8 میکرومتر چشمگیر رسانده است. برای مرجع ، اجرای موجود ارائه شده توسط سامسونگ ، و همچنین مواردی که مورد حمایت گوگل و اپل هستند ، معمولاً اندازه پیکسل 1.4μm را ارائه می دهند.

گوشی گلکسی S20 سامسونگ

علاوه بر این ، سنسورهای 48 مگاپیکسلی و 64 مگاپیکسلی که به طور فزاینده ای محبوب هستند و در بخش های میان رده اخیرا دیده شده اند ، تنها موفق به دستیابی به اندازه پیکسل 1.6μm شده اند. بنابراین ، دوربین پرچمدار جدید سامسونگ به طرز چشمگیری بزرگتر خواهد بود.

ریاضیات اندازه حسگر چشمگیر را در منطقه 1 / 1.8 “فاش می کند ، که تقریباً دو برابر اندازه سنسورهای 1 / 2.55” است که در پرچمداران موجود استفاده می شود. به همین ترتیب ، دوربین Galaxy S20 و S20 + باید قدرتمندتر از گزینه های Galaxy S10 و Note 10 قدرتمندتر باشد ، چیزی که مورد تأیید Ice Universe قرار گرفته.

دلیل این امر چیست؟

در حال حاضر تأیید نشده است که چرا سامسونگ تصمیم گرفته است دوربین 12 مگاپیکسلی بهبود یافته را در داخل پرچمداران کوچکتر خود نسبت به سنسور حتی قدرتمند 108 مگاپیکسلی موجود در آثار خود انتخاب کند ، اما محدودیت های فضایی احتمالاً مقصر این امر هستند.

اگرچه دوربین 12 مگاپیکسلی به طور قابل ملاحظه ای بزرگتر از آنچه سامسونگ قبلاً از آن استفاده کرده است ، جایگزین جدید آینده 108 مگاپیکسلی آن به سادگی گسترده است – اندازه پیکسل 1 / 1.3 “. .

افزودن همان دوربین به گلکسی S20 کوچکتر و گلکسی S20 + از نظر فنی امکان پذیر است ، اما احتمالاً منجر به ایجاد چندین مصالحه در جای دیگر خواهد شد. از این گذشته ، سامسونگ دارای لیست طولانی از بروزرسانی هایی است که برای کل خط تولید خود برنامه ریزی کرده.


محصولات مرتبط:


گلکسی اس 20

نکته بارز این است که اضافه شدن دوربین های اضافی در کنار نمایشگرهای بزرگتر که دارای حاشیه های کوچکتر هستند ، منجر به افزایش حداقل اندازه نسبت به دستگاه های معرفی شده در سال گذشته می شود. یکی دیگر از تغییرات بزرگ شامل باتری هایی است که طبق گزارش ها در گلکسی S20 و Galaxy S20 + به ترتیب به 4000 میلی آمپر ساعت و 4500 میلی آمپر ساعت افزایش یافته اند.

اینها با وجود وجود مودم های 5G که نسبت به همتایان 4G LTE خود بزرگتر و بهتر هستند ، از ماندگاری باتری در هر دو پرچمدار اطمینان می یابد.


زمان عرضه و قیمت گلکسی S20 سامسونگ

سامسونگ گلکسی S20 و گلکسی S20 + در روز سه‌شنبه 11 فوریه در کنار هم با کیفیت برتر Galaxy S20 Ultra ، تاشو Galaxy Bloom و یک جفت هدفون وایرلس و به روز شده ، اولین گل رسمی خود را در روزهای سه شنبه 11 فوریه آغاز کردند.

پیش سفارش های سری گلکسی S20 باید تا پایان هفته آغاز شود و قبل از انتشار در روز جمعه 21 فوریه باشد. انتظار می رود تلفن های موجود در سرتاسر جهان ارائه شود ، گرچه انواع خاصی از آنها فقط در بازارهای منتخب موجود است.به عنوان مثال ، انتظار می رود که Galaxy S20 Ultra در کنار گلکسی S20 5G آماده و S20 + در آمریکا وارد شود. با این حال ، در چندین بازار آسیایی ، گلکسی S20 و S20 + به دلیل عدم وجود شبکه های نسل بعدی ، در انواع 4G LTE به فروش می رسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *