اخبار, تلفن همراه

گلکسی A10s سامسونگ یک جواهر پنهان

گلکسی A10s سامسونگ یک جواهر پنهان

جواهری پنهان؛ گلکسی A10s سامسونگ

خانواده گلکسی A یک کالای جدید را ,وارد بازار کرد.گلکسی A10s با هدف وبلاگ نویسان و کسانی که نیاز به اتصال قابل اعتماد دارند ، بر عمر باتری و تصاویر با کیفیت تأکید می کند.گلکسی A10s در مقایسه با مدل خواهر و برادر خود ، گلکسی 10A پیشرفت های بسیاری را تجربه می کند. 10A با وجود این که هنوز یک تلفن هوشمند مطلوب است ، در رده پایین سامسونگ قرار دارد: این گوشی مقرون به صرفه است اما نسبتاً بدون نسخه در مقایسه با بقیه خط Galaxy. 10As بر روی 10A ساخته شده است تا بتواند یک وسیله ساده و کامل را با تمرکز بر عملکرد بالاتر ایجادکند.

باتری و طراحی گلکسی A10s سامسونگ

باتری A10s ‘4000mAh نسبت به A10 (3200mAh) قوی تر است و هدف سامسونگ در این جا ارائه شارژبه مراتب طولانی تر حتی هنگام استفاده از برنامه های پرمصرف مانند پخش ویدئو است. همان طور که در اطلاعیه رسمی ادعا شده است “Galaxy A10s می تواند تمام روزشارژ را حفظ کند ، خواه بازی ، پخش کنید یا پخش زنده”.زمان شارژ اصلی A10 برای یک دستگاه با بودجه کمتر (کمتر از سه ساعت هنگام روشن و استفاده) بود و باتری نیز بسیار خوب عمل می کرد. ما می توانیم انتظار پیشرفت های قابل توجهی در این زمان ها داشته باشیم ، و این نشان می دهد که شارژ سامسونگ “تمام روز” ممکن است خیلی دور از این علامت نباشد.طراحیگلکسی  A10s سامسونگهمان اندازه صفحه نمایش و وضوح تصویر A10 را دارد (صفحه نمایش 6.2 اینچی با وضوح 1520×720. نمایشگر Infinity-V امکانات کافی برای یک بازی همه جانبه یا تجربه مشاهده را به شما می دهد ، چیزی که در نتیجه از قدرت پردازش بهبود یافته کمک می کند.

پردازنده هشت هسته ای مورد استفاده در A10s به طور قابل توجهی سریع تر از مدل های قبلی است ، با چهار هسته 2.0GHz و چهار هسته 1.5GHz. این امر عملکرد گوشی را به ویژه هنگام بازی یا استفاده از سایر برنامه های سنگین پردازنده مانند فیلم با کیفیت بالا ، بسیار بهبود می بخشد. اگر می خواهید به جای مشاهده فیلم ضبط کنید ، A10s دارای تکنولوژی دوربین بسیار کاربردی است. از دوربین عقب 13 مگاپیکسلی با سنسور عمق 2 مگاپیکسلی پشتیبانی می شود. این سیستم دوربین دوتایی امکان تشخیص عمق را فراهم می کند که می تواند با اطمینان از اشیاء پس زمینه و پیش زمینه استفاده کند و افزودن جلوه های هنری مورد علاقه و فیلترهای سرگرم کننده را بسیار آسان تر می کند.

گلکسی A10s سامسونگ، یک قدم جلوتر از A10

دوربین جلو A10s یک سنسور 8 مگاپیکسلی برای سلفی های خوب و واضح است. همچنین یک ویژگی امنیتی جدید را اضافه می کند: یک اسکنر اثر انگشت که به شما امکان می دهد قفل بیومتریک را بر روی تلفن خود تنظیم کنید. این سنسور جداگانه در قسمت عقب دستگاه است نه حسگر نمایشگر داخلی تعبیه شده در گلکسی S10 ، اما قابل استفاده است.در کل ، Galaxy A10s یک قدم محکم نسبت به مدل قبلی است. این همه چیز را دارد که بیشتر کاربران می توانند از یک تلفن هوشمند ارزان قیمت ، به علاوه چند مورد خوب دیگر بخواهند.  اگر به دنبال دستگاهی هستید که به خوبی مالتی مدیا را اداره کند اما این بانک را خراب نکند ، گلکسی A10s به خوبی ارزش بررسی دارد.اگر در حال خرید گوشی هوشمند جدید هستید ، دامنه کدهای تبلیغی سامسونگ را جستجو کنید تا ببینید که آیا می توانید یک چیز عالی در گوشی بعدی خود پیدا کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *