اخبار, تلفن همراه

گلکسی نوت 10 لایت با دوربین سلفی عالی ابتدای سال 2020 معرفی می شود

گلکسی نوت 10 لایت

گلکسی نوت 10 لایت به زودی با دوربین سلفی قدرتمند وارد دنیای گوشی های موبایل هوشمند خواهد شد. جدیدترین سری از گوشی های قدرتمند میان رده سامسونگ که احتمالا در نسخه جهانی با نام گلکسی A81 شناخته شود به طور حتم یکی از قدرتمندترین محصولات میان رده سامسونگ البته با قیمت بالا است که به تازگی شایعاتی در مورد دوربین آن نیز به دست رسیده است.

اخیرا اطلاعاتی در مورد دو عضو جدید خانواده کهکشانی‌های سامسونگ، گلکسی note 10 لایت و گلکسی اس 10 لایت، منتشر شده است که باعث شده بسیاری به فکر فرو بروند که در دفتر مرکزی سامسونگ چه خبر است. گوشی های گلکسی نوت 10 لایت و گلکسی اس 10 لایت طبق آخرین اخبار در نسخه های جهانی به نام های گلکسی A81 و گلکسی A91 تولید و عرضه می شوند.

گلکسی نوت 10 لایت

یه تازگی حتی پرده‌ها بیشتر کنار رفته و اطلاعات بیشتری در مورد گلکسی نوت 10 لایت منتشر شده است. کهکشانی جدید سامسونگ در پایگاه داده گیک‌بنچ دیده شده است که نشان می‌دهد با گوشی نسبتاً قدرتمندی طرف هستیم. به طور خلاصه، عضو جدید و کوچک خانواده نوت به تراشه اگزینوس 9810 به همراه 6 گیگابایت حافظه رم مجهز شده است.

البته هنوز مشخص نیست که نسخه 8 گیگ رم آن نیز عرضه می شود یا خیر، اما به نظر می رسد که برای چنین گوشی با پردازنده قدرتمند اگزینوس، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز در نظر گرفته خواهد شد.


محصولات مرتبط:


به نظر می رسد که علاوه بر وجود دوربین های اصلی جدید با لنز های ایزوسل برایت سامسونگ، دوربین سلفی گوشی های سال 2020 این شرکت نیز ارتقا پیدا کنند و سیستم های 12 مگاپیکسلی جای خود را به لنز های 32 مگاپیکسلی بدهند.

هنوز وجود یا صحت این مساله تایید نشده اما برا اساس یک افشاگر معتبر، گوشی گلکسی نوت 10 لایت به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 60 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد و در کنار لنز اصلی یک سنسور تله یا اولترا واید قرار خواهد گرفت. هر چند وجود لنز ToF روی این گوشی تایید نشده اما مطمئنا حد اقل یک لنز ToF برای تشخیص سه بعدی اجسام روی گوشی ملقب به گلکسی A81 سامسونگ قرار می گیرد( چنین سنسوری روی گوشی گلکسی A80 موجود بود)

گلکسی نوت 10 لایت

با تمام تفاسیر گوشی گلکسی نوت 10 لایت یا گلکسی A81 به یک قلم S pen مجهز می شود که مجهز به سیستم بلوتوث نیز هست و تا 10 متر فاصله نیز می توان از آن برای گوشی هوشمند جدید سامسونگ بهره گرفت.

احتمالا تنها چند هفته دیگر با معرفی نسخه لایت گلکسی نوت 10 فاصله داریم، پس لازم نیست که زمان زیادی منتظر بمانیم تا همه چیز را ببینیم. گوشی گلکسی note 10 لایت احتمالا با قیمت 480 تا 600 دلاری در نسخه های متفاوت عرضه شود، این گوشی در نسخه جهانی به نام گلکسی A81 عرضه خواهد شد، همچنین گوشی گلکسی اس 10 لایت نیز به نام گلکسی A91 به صورت جهانی عرضه می شود که از نوت 10 لایت کمی قوی تر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *