اخبار, تلفن همراه

پرچمدار بعدی سامسونگ به نام گلکسی اس 20 اولترا عرضه می شود

گلکسی اس 20

یکی از منابع ofvd اخیراً ادعا کرده است سامسونگ قصد دارد تا سری پرچمداران نسل بعدی خود را با عنوان سری گلکسی اس 20 به بازار عرضه کند. اکنون ، اطلاعات جالب دیگری نشان می دهد که طرح نامگذاری به روز شده با تغییر دیگری همراه خواهد بود.

شركت Schnailcase يك كلمه را از يك منبع معتبر دريافت كرده است كه سامسونگ قصد دارد ارزان ترين مدل پرچمدار مارك الکترونيکي را در سال آينده عرضه کند.هنوز دلیل تصمیم گیری ارائه نشده است اما احتمالاً این محصول ضعیف تر از آنچه انتظار می رود باشد.

این تغییر مهم به این معنی است که گوشی هوشمند 6.2 اینچی پریمیوم که قبلاً انتظار می رفت جایگزین Galaxy S10e شود ، در واقع به عنوان جانشین استاندارد Galaxy S10 در دست تولید است. در نتیجه ، این گوشی به سادگی با Galaxy S20 به بازار عرضه می شود و باید بر این اساس قیمت گذاری شود.

پرچمدار بزرگ بعدی سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا

انتظار می رود صفحه نمایش اصلاح شده در بالا با یک دوربین سه گانه به روز شده که از یک لنز با زاویه فوق العاده عریض ، یک لنز تله با بزرگنمایی نوری 5 برابر چشمگیر و یک سنسور جدید جفت شده باشد. دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی.

Qualcomm Snapdragon 865 بدون شک قلب تپنده این تلفن هوشمند در ایالات متحده باشد در حالی که Exynos 990 خود سامسونگ باید در اروپا و سایر بازارهای بین المللی حضور داشته باشد. احتمالاً این چیپستها با حداقل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا ، اندروید 10 با One UI 2.1 مستقیم از جعبه و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی همراه خواهند شد

 


محصولات مرتبط:


 

به نظر می رسد دومین تلفن هوشمند در سری آینده Galaxy S20 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED عظیم است. در ابتدا انتظار می رفت Galaxy S10 جایگزین شود اما اطلاعات امروز که ایشان آگاروال معتقد منتشر کرده ، آشکار می کند که ممکن است گوشی گلکسی اس 20 به جای اس 11 عرضه شود.

انتظار می رود که یک دوربین چهار گانه چشمگیر در قسمت عقب ، با سه سنسور نمایش داده شده در گلکسی S20 و یک سنسور اضافی Time-of-Flight برای بهبود عکاسی پرتره و نمایش محتوای AR ارائه شود.

با توجه به پیکربندی داخلی ، پیکربندی داخلی 12/256 گیگابایتی بهبود یافته همراه با چیپستهای ذکر شده در بالا و اندروید 10 است. انتظار می رود ظرفیت باتری 4000 میلی آمپری ساعت به طرز چشمگیری بزرگتر در کنار پشتیبانی از شارژ سریع 45W ، شارژ بی سیم و شارژ بی سیم معکوس باشد.

گلکسی اس 20
بزرگترین تلفن سامسونگ  Galaxy S20 Ultra

بزرگترین (و گرانترین) تلفن هوشمند جدید در ترکیب جدید سامسونگ محصولی است جالب زیرا قرار است دارای صفحه نمایشی 6.9 اینچی فول اسکرین باشد و گمان می رود جایگزینی بسیار بزرگتر از گلکسی اس 10 پلاس 5G باشد که در اوایل  سال 98 معرفی شده بود.

با این حال ، از آنجا که سازگاری شبکه نسل بعدی برای Galaxy S20 و Galaxy S20 + نیز برنامه ریزی شده است ، طبق گفته های سامسونگ مارک همراه را از نام بازاریابی گوشی جدا کرده است و در عوض قصد دارد این گوشی را به عنوان Galaxy S20 Ultra بفروشد.برای تازه کردن حافظه خود ، این دستگاه خاص باید از همه چیزهای موجود در Galaxy S20 + در کنار دوربین تله فوتو 2x که برای ایجاد شکاف بین بزرگنمایی نوری 1x و 5x و یک باتری غول پیکر 5،000 میلی آمپر ساعتی همراهی کرده ، پشتیبانی کند.

گلکسی اس 20
تاریخ انتشار سری Galaxy Galaxy S20 سامسونگ

انتظار می رود که سامسونگ گلکسی اس 20 ، اس 20 اولترا و اس 20 ای در یک رویداد Unpacked روز سه شنبه 11 فوریه در کنار هدفون های جدید و بی سیم Galaxy Buds + معرفی شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *