اخبار, تلفن همراه

وان پلاس 7 پرو به زودی رونمایی می شود

وان پلاس 7 پرو

آخرین سری از گوشی های پرچمدار شرکت چینی وان پلاس به زودی رونمایی می شود. گوشی وان پلاس 7 پرو یکی از قدرتمندترین گوشی های وان پلاس است که می توان به زودی شاهد عرضه آن باشیم. طبق ادعای یکی از افشاگران در توییتر، این گوشی تا 3 هفته دیگر در اواخر اردیبهشت ماه 98 رونمایی خواهد شد.

وان پلاس 7 پرو

گوشی پرچمدار سال گذشته وان پلاس، یعنی وان پلاس 6 در خرداد ماه رونمایی شد. حال نسخه پرچمدار سال 2019، وان پلاس  7 پرو قرار است کمی زودتر در اردیبهشت ماه سال جاری رونمایی شود. این رونمایی در ماه می میلادی و تنها چند روز قبل از ایسوس زنفون 6 صورت خواهد گرفت.

البته تاریخ رونمایی از هر گوشی هوشمندی، بسته به تست نهایی آن دارد، بعضی از گوشی ها در زمان تست نهایی به مشکلات کوچک و بزرگی برخورد می کنند که باعث می شود رونمایی از آن ها کمی به تعویق بیفتد. پرچمدار به تعویق انداختن رونمایی از گوشی را از نوکیا 9 به خاطر داریم، جایی که 7 ماه قرار بود این گوشی رونمایی شود، اما هر ماه به خاطر یک مشکل کوچک این رونمایی به تعویق می افتاد. اما شرکت وان پلاس در هر سال تنها 1 یا 2 گوشی پرچمدار رونمایی می کند و روی همان یک یا دو گوشی نیز وقت زیادی می گذارد، بنابراین به نظر نمی رسد که در رونمایی و عرضه گوشی وان پلاس 7 پرو تعویقی رخ بدهد.

انتظار می‌رود در مراسم رونمایی، مدل‌های 5G و استاندارد وان پلاس 7 نیز مدل Pro را همراهی کنند و هر سه، به تراشه اسنپدراگون 855 کوالکام تجهیز شوند؛ اما احتمالا تفاوت‌هایی در سایز نمایشگر، ظرفیت باتری و شاید چیدمان دوربین‌ها داشته باشند. از دیگر مشخصات منتسب به وان پلاس 7 پرو باید به صفحه نمایش 6.67 اینچی، 8 گیگ رم، 256 گیگ حافظه داخلی و سیستم عامل اندروید پای با نسخه جدیدی از OxygenOS اشاره کنیم.

گوشی های وان پلاس همچون گوشی های شیائومی، از آن دسته گوشی هایی هستند که با کارایی بالا و سخت افزار قدرتمند، قیمتی به مراتب پایین تر از سایر گوشی های هم رتبه دارند، وان پلاس 7 پرو نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود و به نظر می رسد که رقمی کمتر از 700 دلار داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *